Gå til innhold

Brud 2013

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Fler enn meg som har begynt å merke presset for bryllupsdagen? Vi gifter oss i august og har da ikke så veldig mange mnd igjen til den store dagen! Endda mye som skal på plass og noe som må vente litt til. Kjenner at det er så mye som skal skje på en gang nå at hodet mitt blir helt i hundre!! Noen fler som begynner å bli litt småstresset? :jolie:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe stress her, vi gifter oss 13. juli :)

har det meste under kontroll, men noe dukker sikkert opp underveis. jeg har arrangert både barnedåper og konfirmasjoner tidligere og føler jeg vet litt om hva som skal til for å få et vellykket arrangemet :)

eneste jeg ikke har kontroll på er været - og det kan jeg jo ikke gjøre noe med uansett :)

Skrevet

Jeg skal lage maten selv. Jeg har mye erfaring med å lage buffet til barnedåp osv og vet hva jeg skal når, men forskjellen her er at på selve dagen så har jeg ikke tid til å ordne noe særlig i lokalet før gjestene kommer sånn som jeg har gjort i dåp. Men dette løser seg nok. Bil er ikke fisket for vi finner ingen i rett prisklasse og type bil. Blæh. Alkoholen kjøpes inn i juli sammen med maten så den er grei. Antrekk til ringbærer og brudgom er snart i orden så håper dette går greit. Det er mye som er i orden, men fortsatt MYE som står igjen :P

Skrevet

her er brudepikekjolene under produksjon, vi mangler dress til junior (men det blir å skje nå ila fjorten dager) og så mangler vi middagsklærne. ringer er i boks, overnatting, pynt, kaker, og mat stort sett. sitter med kirkeprogram :)

Skrevet

Vi gifter oss i september og er ikke stresset. Og vi NYTER planleggingen :)

Skrevet

Jeg nyter planleggingen jeg og. Synes det er supermoro! :) Så sånn veldig negativt stress er det jo ikke heldigvis :) Men jeg merker at det er mye som skal på plass og ikke alt jeg får fikset nå som jeg gjerne vil fikse NÅ hehe :) Men jeg vil bare at alt skal bli perfekt <3

Skrevet

Jeg føler at vi har god kontroll. Ca 2 mnd igjen til vi gifter oss. Jeg stresser litt med at jeg blir litt påvirket av folks meninger og legger det på meg hvis jeg gjør ting på en måte som enkelte kanskje ikke syns er "etter tradisjonen". Til tross for dette så tar jeg valg som ikke er helt etter boka. Blant annet at jeg gifter meg i svarte klær (på tinghuset, har hvit kjole på festen dagen etterpå). Ikke skal jeg ha brudebukett heller. Når jeg føler meg bra, så er alle valgene våre helt topp. Men når jeg føler meg nedfor eller får noen kommentarer på det, så lurer jeg på om jeg ikke skulle ha gjort ting som alle andre likevel.

Gjest lisha
Skrevet

2,5 mnd igjen, og jeg føler jeg har det meste under kontroll! :)

har fått ordnet fotograf idag.

frisør og kake må bestilles, og spillelister må begynne å lages på spotify.. det er det som gjenstår før jeg kan begynne med resten av småtingene etter at jeg vet hvem som kommer eller ikke :)

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg har full kontroll på det som jeg kan ha kontroll over. Slankingen har jeg ikke kontroll over dessverre... :rolleyes:

Det jeg kjenner jeg stadig vekk gjør er å forenkle mine egne planer, prøver å gjøre ting litt enklere, litt mer elegant og ikke minst rimeligere. Tar ikke skade av å ikke ta fullstendig av på bordpynten. Men stresse det gidder jeg ikke selv om vi kanskje er litt sent ute med papirene. (de sendes idag).

Skrevet (endret)

Jeg har full kontroll på det som jeg kan ha kontroll over. Slankingen har jeg ikke kontroll over dessverre... :rolleyes:

Det jeg kjenner jeg stadig vekk gjør er å forenkle mine egne planer, prøver å gjøre ting litt enklere, litt mer elegant og ikke minst rimeligere. Tar ikke skade av å ikke ta fullstendig av på bordpynten. Men stresse det gidder jeg ikke selv om vi kanskje er litt sent ute med papirene. (de sendes idag).

Dette med slankingen kjenner jeg meg igjen i ja! *kremt* :P Menmnen, det kommer seg. Skal prøve å gå en runde hjemme på 0,9 mil i rask gange 3 ganger i uka. Noe mer rekker jeg ikke hehe :)

Endret av Bridezilla2013
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke styr på noe, føles det som. 1.juni er datoen vår og her gjenstår å skrive tale, lage kirkeprogram, velge musikk til inngang og utgang, kjøpe mannens antrekk, velge og kjøpe/leie duker, velge og bestille kake og blomster, få svar fra de ti gjestene som fremdeles ikke har svart, finne ut av bordplassering, sjekke om noen har anledning til å hjelpe med pynting og rydding, finne ut hvordan og evt hvem som skal holde styr på gavebordet, bestille maten når vi vet hvor mange vi blir, og få til et møte med presten i en ekstremt presset hverdag. Og det dukker sikkert opp flere ting som jeg bate ikke vet at bør gjøres. Lista over det jeg faktisk har styr på er heller kort. :P

Skrevet

Åja vekt ja... jeg har stresset meg ned tre kg. Jeg sliter med å ikke krympe ut av kjolen. Jeg tar gjerne noen overflødige kg hvis dere vil dele. Jeg er på grensen av hva jeg aksepterer før jeg føler meg utmagret, så det blir oppfeiting på meg nå.

Skrevet

Jeg er litt opp og ned, gifter oss i slutten av september og lokale, kirke, fotograf er på plass. Maten skal prøvesmakes i morgen. Mindre viktige ting som pynt og frisør er også på plass.

Kjolen er det store spørsmålet, jeg har blitt frøken ubesluttsom og har stått mellom å reise til København eller Warsawa, bestille fra USA eller kjøpe på Finn. Nå skal jeg plutselig ha en fotoperasjon i slutten av uken som gjør at det blir gips og støvelgips til midten av juli, så da utgår nok i allefall København/Warsawa. I tillegg utgår all planlagt trening frem til det....ja..

Skrevet

Jeg vil bare komme meg til dagen. Kjenner dagene tikke nedover som en kjempeklokke med verste tikke-lyden. Syns ikke det er gøy lenger... Jeg er visst ikke skapt for planlegging. Kan ha noe med ny jobb og en helt ny hverdag.. Har mistet helt kontrollen og akkurat nå oppleves planleggingen som noe negativt :/

Vi gifter oss 29/6. Under 3 mnd til! :|

Skrevet

Foreløpig tar vi det helt kult her. Vi skal ikke gifte oss før sist i september og syns vi er godt i rute. Flere av de viktigste tingene er på plass, så som kirke, prest, organist, lokale, musiker til festen. Regner med at det vil komme en topp etter sommeren en gang, når ting nærmer seg. Har arrangert både dåp, konfirmasjon og 50 årslag, så dette skal nok gå bra.

Skrevet

Har det meste under kontroll, men sliter med musikk og stesser endel med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...