AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Eksen min var ekstremt opptatt av fortiden min, noe jeg ikke likte i det hele, men han fikk svar på det han ville og jeg trodde ting var bra. (her snakker vi detaljer) Noen dager senere gjorde han det slutt da han ikke taklet en detalj. En aldersforskjell mlm meg og en tidligere sexpartner (som er mlm 10-20 år eldre) Han synes det var for ekkelt og han klarte ikke være sammen med meg! Jeg har alltid hatt ett liberalt syn på sex og koset meg som singel, og med det har jeg gjort ting jeg kanskje ikke er så veldig stolt av. Men klarer ikke angre på noe jeg ikke kan endre! Jeg har aldri hatt et problem med fortiden min før no og eksen påpekte "feilene". Siden han ikke klarte å akseptere meg og det jeg har gjort, i tillegg bruke det i mot meg når vi gjorde det slutt. Så klarer ikke jeg å akseptere meg selv lenger :'( Så her sitter jeg med kjærlighetssorg over å mistet en fantastisk mann på alle måter, pga noe jeg trodde var ubetydlig! I tillegg har jeg en ekstremt dårlig selvfølelse for alle feilene jeg tydligvis har gjort og klarer ikke se at noen kan bli glad i meg igjen på bakgrunn av dette. Det er vell ikke noe spm her, bare en utlufting! Glem moralpreken, jeg sliter nok med kjærlighetssorg og selvfølelsen! Anonym poster: a0f6b9f6e435d6e84d4f6c4eb61bb535 Anonym poster: a0f6b9f6e435d6e84d4f6c4eb61bb535
Steinar40 Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Finn en som passer i sammen med deg. Noe annet kan du ikke gjøre nå. Men generelt sett er det aldri feil å tenke igjennom konsekvensene av det man gjør - på forhånd. 1
Gjest Tulla Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Min eks er også usikker på seg selv. Han vet ikke om han skal satse med hun nye eller med meg. Sliter med mine følelser pga dette. Jeg elsker ham. Vet jeg må leve livet og gå videre, men endel av meg håper og venter..... Hvor lenge varer den berømte nyforelskelsen? Håper han "lander" snart og ser at det ikke er grønnere på andre siden....
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Han er ikke den fantastiske mann du trodde han var, kan jeg si... En fantastisk mann hadde fakisk klart å glemme din fortid og se din fremtid. Jeg sier ikke at mans kal hore som man vil som singel, men at det ble for ekkelt at en tidligere sexpartner var mellom 10og20 år eldre, jaja........ Anonym poster: 579bb03f3dd901ef864e71daab195424 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 Jeg har selv gjort "dumme" ting når jeg var ung, men det er fortid og jeg har endret meg. Så om noen spør meg om antall sexpartnere, eldste eller yngste jeg har vært med så sier jeg at det er urellevant og jeg ser ikke hva det har med "oss" å gjøre hvordan fortidens meg var. Kan ikke fyren akseptere det så er han ikke noe for meg. Jeg vil heller ikke vite hvor mange han har holdt på med. Blir bare dritt av å vite sånne ting. Eneste infoen jeg trenger og som jeg deler er tidligere forhold som har skadet meg eller gjort at jeg har endret kravene mine og om personen har vært utro tidligere/vært utsatt for utroskap. Da vet man mer hva man har å jobbe med. Anonym poster: b6069884b76c4f9e3cfcb356abe11dbd 1
Gjest Lille-pus Skrevet 8. april 2013 #6 Skrevet 8. april 2013 Eksen min var ekstremt opptatt av fortiden min, noe jeg ikke likte i det hele, men han fikk svar på det han ville og jeg trodde ting var bra. (her snakker vi detaljer) Noen dager senere gjorde han det slutt da han ikke taklet en detalj. En aldersforskjell mlm meg og en tidligere sexpartner (som er mlm 10-20 år eldre) Han synes det var for ekkelt og han klarte ikke være sammen med meg! Jeg har alltid hatt ett liberalt syn på sex og koset meg som singel, og med det har jeg gjort ting jeg kanskje ikke er så veldig stolt av. Men klarer ikke angre på noe jeg ikke kan endre! Jeg har aldri hatt et problem med fortiden min før no og eksen påpekte "feilene". Siden han ikke klarte å akseptere meg og det jeg har gjort, i tillegg bruke det i mot meg når vi gjorde det slutt. Så klarer ikke jeg å akseptere meg selv lenger :'( Så her sitter jeg med kjærlighetssorg over å mistet en fantastisk mann på alle måter, pga noe jeg trodde var ubetydlig! I tillegg har jeg en ekstremt dårlig selvfølelse for alle feilene jeg tydligvis har gjort og klarer ikke se at noen kan bli glad i meg igjen på bakgrunn av dette. Det er vell ikke noe spm her, bare en utlufting! Glem moralpreken, jeg sliter nok med kjærlighetssorg og selvfølelsen! Anonym poster: a0f6b9f6e435d6e84d4f6c4eb61bb535 Anonym poster: a0f6b9f6e435d6e84d4f6c4eb61bb535 Aller først det du kanskje trenger mest akkurat nå. En god, varm og lang klem For meg så høres han veldig usikker ut.... Jeg synes han høres ut som han er usikker på seg selv. Og veldig usikre mennesker blir ofte fryktelig firkantede i sine oppfatninger. For mange av dem er ting i livet enten 100% positive eller 100% negative, noen mellomstadier mellom ytterpunktene finnes egentlig ikke. Og så, den delen av livet du har bak deg kan du ikke gjøre om på. Den er opplevd med gleder og sorger. Du har levd litt, lært litt, ledd litt og grått litt. Det har vært solvarme herlige sommerdager... og det har vært blytunge, mørke, triste novemberkvelder med storm og regn. Og alt dette har vært med å gjør deg til det fabelaktive mennesket du er akkurat i dag. Vi har alle lært ting på måter vi kanskje skulle ønske vi ikke hadde trengt å lære det, men det var den måten vi måtte lære det på. Og det vi lærte er aldri bortkastet. Du skal ikke se ned på deg selv fordi du engang lært noe på en måte som et annet menneske ikke liker. Han var ikke der, - det var du som var der, det var du som opplevde. Det var du som lærte. Jeg synes han kan ta en grundig titt på seg selv, og putte hovmodet og dømmesyken sin en viss plass, før han begynner å gjøre seg til dommer over deg og dømme deg for de tingene som har gjort deg til det mennesket du var da du møtte ham. Så møtte han veggen i sin egen fordom og oppfatning av hva som er ekkelt. Det tror jeg var synd for ham. 4
Steinar40 Skrevet 8. april 2013 #7 Skrevet 8. april 2013 På den annen side så har alle rett til å bestemme selv hva man aksepterer av andres oppførsel og ikke.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #8 Skrevet 8. april 2013 Aller først det du kanskje trenger mest akkurat nå. En god, varm og lang klem For meg så høres han veldig usikker ut.... Jeg synes han høres ut som han er usikker på seg selv. Og veldig usikre mennesker blir ofte fryktelig firkantede i sine oppfatninger. For mange av dem er ting i livet enten 100% positive eller 100% negative, noen mellomstadier mellom ytterpunktene finnes egentlig ikke. Og så, den delen av livet du har bak deg kan du ikke gjøre om på. Den er opplevd med gleder og sorger. Du har levd litt, lært litt, ledd litt og grått litt. Det har vært solvarme herlige sommerdager... og det har vært blytunge, mørke, triste novemberkvelder med storm og regn. Og alt dette har vært med å gjør deg til det fabelaktive mennesket du er akkurat i dag. Vi har alle lært ting på måter vi kanskje skulle ønske vi ikke hadde trengt å lære det, men det var den måten vi måtte lære det på. Og det vi lærte er aldri bortkastet. Du skal ikke se ned på deg selv fordi du engang lært noe på en måte som et annet menneske ikke liker. Han var ikke der, - det var du som var der, det var du som opplevde. Det var du som lærte. Jeg synes han kan ta en grundig titt på seg selv, og putte hovmodet og dømmesyken sin en viss plass, før han begynner å gjøre seg til dommer over deg og dømme deg for de tingene som har gjort deg til det mennesket du var da du møtte ham. Så møtte han veggen i sin egen fordom og oppfatning av hva som er ekkelt. Det tror jeg var synd for ham. Tusen takk for klem, klem tilbake Og hjertlig takk for mange gode kloke ord! De kommer til å hjelpe flere ganger! Anonym poster: a0f6b9f6e435d6e84d4f6c4eb61bb535
Gjest *Maja* Skrevet 8. april 2013 #9 Skrevet 8. april 2013 Pføøy! Om han ikke takler at du har en fortid så er han ikke noe å samle på! Rett opp ryggen og smil. Det er ikke noe gærnt med deg! Du finner en bedre mann
SmartA Skrevet 8. april 2013 #10 Skrevet 8. april 2013 Herregud, jente. Gjort er gjort og spist er spist. Ikke noe galt i det, syns jeg. Det er tåpelig og umodent av eksen din å henge seg opp i dette. Jeg støtter LIlle-Pus: Opp med hodet, gå videre, og finn en mann som godtar deg for den du er, med både glansbilder og skyggesider. Du er da bare et menneske du også? Vi har alle noe smågrums i skapet, vettu. For øvrig ønsker jeg eksen din lykke til med å finne Jomfru Marias ukjente tvillingsøster. Hahahaah!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #11 Skrevet 8. april 2013 Vet du hva, min erfaring er at slike menn som oftest er noen store dobbeltmoralister. Du skal ikke se bort fra at han har mange skjeletter i skapet. Anonym poster: b408554b58ca90ea44dcfef894979be4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå