Gjest Gjest Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Jeg har rund dag,jeg har da leid lokale og invitert venner og noen i familien. Jeg er ikke vant med pakker og blir veldig stresset av dette.vi sluttet med gaver til voksne ved konfirmasjon i vår familie. Jeg vet ikkje hvordan jeg skal motta rettogslett. Jeg har sagt til noen av gjestene at jeg synest det er stor nok gave at dei vil feire dagen sammen med meg. Noen vi gi pakke.. Gjør dere det,gir pakke når noen skal feires som voksne. En veninne som skal i besøket måler sine venner utfra verdien på gavene hunn får til jul,bursdag etc. Jeg blir iallefall stresset av slik oppførsel.. Jeg har bare lyst på en feiring ikke gaver. Hvordan legge det frem ?
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 De kommer til å kjøpe gaver okke som, pga det er ekkelt å ikke ha med seg noe. Så du takker bare og smiler.
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Du kan jo si at du ikke ønsker gaver, bare en feiring. Da jeg gjorde det hadde noen med små, symbolske gaver, noen ingenting. Funket bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå