Gå til innhold

Går bananas med spising dagene før mens.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dagene før mens går jeg bananas med spising. Får så himla lyst på noe som er fett og/eller søtt. Det nytter ikke med vanlijekesam eller 86 % sjokolade. I går jarvet jeg i meg potetgull og rømmedipp, dagen før var det burger med hvitt brød og dressing. Etterpå stod magen rett ut, som om jeg var gravid i 9 måned. De andre dagene rører jeg veldig sjelden slike ting.

Hvordan skal jeg klare å være standhaftig dagene før mens?

Anonym poster: 33f1ccb9dc9d1f0966ef471d08d0717a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det bare er et par tre dager så kjør på sier jeg. Du ødelegger ikke mye om resten av måneden din er forholdsvis sunn, og det du går opp er mat- og vannvekt. Kanskje suget blir mindre om du faktisk lar deg selv få spise det du har lyst på?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du sjeldent spiser slik mat, hvorfor kan du ikka la det bare stå til disse dagene? Eventuelt at du kutter helt ut å ha såkalte spisedager resten av måneden , og kun har det rett før mens, hvis det er slik at du legger på deg/ikke klarer å ta av deg pga disse utskeielsene.

Ellers blir mitt forslag at du holder deg opptatt disse dagene, slik at du kun tilbringer natten hjemme i eget hus :P

Og ja, sørg så klart for å ikke ha typiske film og kosekvelder hos venninner på disse dagene, da er du jo like langt. Med mindre dere kjøper inn grønnsaker, dipp og mager kesam.

Anonym poster: 84612fd4da877391c59f0d4ce9af442c

AnonymBruker
Skrevet

Holdt meg hjemme med mann og unger. Og så var det lørdag og ungene hadde lyst på lørdagskos med burger og chips. Jeg skulle jo selvføgelig klare å beherske meg og hadde tenkt ut en sunnere variant til meg selv. Men klarte jeg det? Neida. Tigget søt og feit melkesjokolade fra lørdagskosen deres gjorde jeg også, enda jeg hadde en hel 86 % sjokoladeplate liggende i skapet.

AnonymBruker
Skrevet

Holdt meg hjemme med mann og unger. Og så var det lørdag og ungene hadde lyst på lørdagskos med burger og chips. Jeg skulle jo selvføgelig klare å beherske meg og hadde tenkt ut en sunnere variant til meg selv. Men klarte jeg det? Neida. Tigget søt og feit melkesjokolade fra lørdagskosen deres gjorde jeg også, enda jeg hadde en hel 86 % sjokoladeplate liggende i skapet.

Ja den er jo lei. Man kan jo ikke akkurat avlyse helgekosen for barna siden mamma har pms :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja den er jo lei. Man kan jo ikke akkurat avlyse helgekosen for barna siden mamma har pms :fnise:

:vetikke:

Klarer aldri å gå ned de forb..... kiloene. Hater pms-en, de ødelegger alt. :grine: :grine: :grine:

Gjest *Maja*
Skrevet

Et par dager i mnd skal ikke påvirke vektnedgang om du ellers spiser rent og sunt og har normale utskeielser de andre helgene. Jeg fråtser i både rekechips, fet mat og karbs, is, godteri etc hver helg og legger ikke på meg et gram.

AnonymBruker
Skrevet

Den Options-kakaoen har reddet meg mange ganger. Kun 40 kcal pr kopp og søtsuget er tilfredsstilt. :danse:

Anonym poster: 1408cc023dc2107bf807f6f9a88f7681

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg har det på akkurat samme måte selv. Men jeg går på p-piller og hopper over 2-3 ganger etter hverandre slik at jeg kun får det ca hver 3 måned :P

Jeg tar en spiseskje honning, og da er jeg kvalm kjempelenge etterpå så da slipper jeg å ha i meg en plate sjokolade..

Anonym poster: e5fbc1cc30cbeb95d8bc2b635a6fd4a0

AnonymBruker
Skrevet

Et par dager i mnd skal ikke påvirke vektnedgang om du ellers spiser rent og sunt og har normale utskeielser de andre helgene. Jeg fråtser i både rekechips, fet mat og karbs, is, godteri etc hver helg og legger ikke på meg et gram.

Men du trenger jo også mer enn de fleste, så da kan du jo spise mer.

Anonym poster: 9043498edb30ef8e61034e922a6ec445

AnonymBruker
Skrevet

Mente trener*, ikke trenger

Gjest *Maja*
Skrevet

Men du trenger jo også mer enn de fleste, så da kan du jo spise mer.

Men jeg inntar ikke mer enn jeg forbrenner i det hele og store ellers ville jeg gått opp :) Og det er det jeg mener at om du spiser så du går i minus/null(alt ettersom hva målet er) så vil ikke et par dager i mnd. med litt fråtsing utgjøre noe i det hele og store.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er jeg også TS! Nåde den som står mellom meg og smågodtet :fnise:

Har du testet kosttilskudd som demper søtsuget? Får kjøpt det på helsekosten vet jeg.

Anonym poster: ad768a076c8ca073c7536473e5237e23

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Jeg er akkurat som deg ts! Men jeg har etter mange prøvelser bare akseptert det. Søtsuget og crawings forsvinner når jeg unner meg det usunne og det varer kun i ett par dager per måned, så jeg har aldri lagt på meg av den grunn. Kjør på! Så lenge du spiser sunt ellers :)

AnonymBruker
Skrevet

Her er det akkurat likt. Stapper i meg selv om jeg er kvalm og mett. MÅ bare ha alt som er søtt og fett! Men rører det svært sjeldent ellers i mnd

Anonym poster: 8b0bf45ca9588f6b9008befd867c5478

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...