Gjest TS Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Når jeg og kjæresten min har kranglet/han har vært urettferdig er jeg ofte langsur i flere dager. Jeg vet det er urettferdig, og jeg vil gjerne gjøre noe med det. På fredag såret han meg veldig , og selv om vi har snakket sammen ,han har unnskyldt seg, så er jeg fortsatt sur. Vi bor sammen, og jeg vil helst være alene disse dagene, men da sårer jeg ham. Vi snakker masse sammen, og han sier hver dag hvor mye han elsker meg. Men når han sier alt det fine til meg,så er det som om jeg ikke hører etter?? Jeg blokker det liksom litt ute.. Er dette normalt? jeg vil forandre meg,så vær så snill å hjelp! Vi er i midten av 30årene..
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Det er lett for andre å si at det bare er å ta seg sammen, men jeg er der selv, og vet hvor vanskelig det er. Ikke minst hvor fryktelig slitsomt det er å gå rundt slik uten å vite hva man skal gjøre. Det som hjelper på meg er rett og slett frisk luft, eller å se yndlingsfilmen min eller jobbe i hagen... Anonym poster: edf1e94a340ff195ee8e5eb789970615
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå