AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Ja, hva er grunnen til det? Jeg klarer nesten ikke se meg i speilet, ser jo helt grusom ut. Eser ut så jeg nesten vagger når jeg går og håret blir knusktørt og i det hele tatt. Spiser ikke noe annerledes. Og er det vanlig at det er sånn under mensen også, ikke bare før? Anonym poster: 95742d3662eee282b44cebdeeb02e1b9
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Det er bare vannvekt. Jeg har det slik hele uken. Hvis du får knusktørt hår bør du se om du får i deg tilstrekkelig mengde sunt fett. Anonym poster: 7304a2bf820979dcbc6f4d47b29fe1a6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Vann og luft, jeg får iallefall løs mage og mye luft i magen når jeg har mensen og vet at mange andre og har det. Noen ganger ser jeg høygravid ut når jeg har mensen, og har en gang blitt spurt om jeg var gravid Har ikke lagt merke til noen forskjell på håret mitt. Anonym poster: 9276d09a24b20af1462e91e8b4910f7b
skruf Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Det er pga vann i kroppen:) Jeg bruker å ta lett vanndrivende dagene før mensen, og når jeg har mensen. Kjøper de på helsekostbutikk:) http://www.life.no/life/produkter/vektkontroll1/aqua_min_total.ecp
Niennas Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 Tråden er ryddet for avsporing. Ønsker å minne dere på at vi har et eget underforum for seksualitet. Niennas, mod. 2
Meridian Skrevet 8. april 2013 #6 Skrevet 8. april 2013 Jeg føler meg vakker og frodig når jeg har eggløsning, men samtidig føler jeg meg litt ustabil, og når mensen kommer er det som et trykk som blir lettet på. Jeg spiser ikke noe gluten, melkeprodukt og er forsiktig med sukker. Jeg spiser mye protein, fett, grønt, frukt, bær og vann. Det gjør sitt for at jeg ikke føler at jeg blir tykk når mensen kommer. Før spiste jeg gluten, melkeprodukt og mye sukker, og jeg spiste lite fett ... og jeg var et monster.
skruf Skrevet 8. april 2013 #7 Skrevet 8. april 2013 Jeg føler meg vakker og frodig når jeg har eggløsning, men samtidig føler jeg meg litt ustabil, og når mensen kommer er det som et trykk som blir lettet på. Jeg spiser ikke noe gluten, melkeprodukt og er forsiktig med sukker. Jeg spiser mye protein, fett, grønt, frukt, bær og vann. Det gjør sitt for at jeg ikke føler at jeg blir tykk når mensen kommer. Før spiste jeg gluten, melkeprodukt og mye sukker, og jeg spiste lite fett ... og jeg var et monster. Jeg spiser ca likt som det du beskriver her, likevel føler jeg meg oppblåst når jeg får mensen:) Er ikke plaget med noe særlig pms og hormonrabalder, men kroppslig føles det ikke så bra rundt den tiden mensen kommer.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #8 Skrevet 8. april 2013 Man får mer vann og luft i kroppen ja, pluss at noen får litt dårligere psyke og dermed forvrenger speilbildet sitt. Føler man seg som en dass synes man speilbildet ser ut som en dass også. Anonym poster: d47676df8b6a7aae185cb1729917b8fa
Meridian Skrevet 8. april 2013 #9 Skrevet 8. april 2013 Jeg spiser ca likt som det du beskriver her, likevel føler jeg meg oppblåst når jeg får mensen:) Er ikke plaget med noe særlig pms og hormonrabalder, men kroppslig føles det ikke så bra rundt den tiden mensen kommer. Nei, jeg har det heller ikke helt bra i ukene før mensen. Føler meg vakker men samtidig er jeg ustabil i psyken. Gråter lett og er emosjonell, men var mye værre før. Men det jeg mente var at man blir mye bedre av endre på kostholdet. Jeg blir selvfølgelig litt større når eggløsningen er i gang, og jeg blir oppblåst i magen,når mensen kommer, men det var mye værre før. Nå legger jeg ikke så mye merke til det heller. Og det beste av alt - jeg har så og si ikke menssmerter lenger! Om du h
skruf Skrevet 8. april 2013 #10 Skrevet 8. april 2013 Nei, jeg har det heller ikke helt bra i ukene før mensen. Føler meg vakker men samtidig er jeg ustabil i psyken. Gråter lett og er emosjonell, men var mye værre før. Men det jeg mente var at man blir mye bedre av endre på kostholdet. Jeg blir selvfølgelig litt større når eggløsningen er i gang, og jeg blir oppblåst i magen,når mensen kommer, men det var mye værre før. Nå legger jeg ikke så mye merke til det heller. Og det beste av alt - jeg har så og si ikke menssmerter lenger! Om du h Jeg var veldig plaget med menssmerter tidligere, t.o.m reseptbelagt smertestillende hadde liten effekt. Men etter to runder med akupunktur for 7 år siden så har jeg ikke menssmerter i hele tatt! Men det med å samle vann i kroppen tror jeg er helt vanlig. Har lest en plass at en faktisk kan gå opp noen kilo i vannvekt (som forsvinner når mensen er ferdig).
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2013 #11 Skrevet 8. april 2013 Nei, jeg har det heller ikke helt bra i ukene før mensen. Føler meg vakker men samtidig er jeg ustabil i psyken. Gråter lett og er emosjonell, men var mye værre før. I ukene før mensen? Det er jo nesten hele tiden, det da.
Meridian Skrevet 8. april 2013 #12 Skrevet 8. april 2013 (endret) I ukene før mensen? Det er jo nesten hele tiden, det da. Jeg får mensen ca. hver 6-7. uke, så derfor har jeg kun 2-3 uker med PMS - men det er heldigvis ikke så ille lenger. Hadde vært ille om jeg fikk mensen 1 gang i måneden, og hadde 2-3 uker med PMS! Jeg var ferdig med mensen igår(har den alltid 5 dager) så nå kan jeg ha noen fine uker mens jeg venter nesten eggløsning ... Endret 8. april 2013 av Bølle
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2013 #13 Skrevet 8. april 2013 Jeg får mensen ca. hver 6-7. uke, så derfor har jeg kun 2-3 uker med PMS - men det er heldigvis ikke så ille lenger. Hadde vært ille om jeg fikk mensen 1 gang i måneden, og hadde 2-3 uker med PMS! Jeg var ferdig med mensen igår(har den alltid 5 dager) så nå kan jeg ha noen fine uker mens jeg venter nesten eggløsning ... Det høres fryktelig slitsomt ut med 2-3 uker med pms. Det er lenge, altså. Tror jeg hadde tatt meg en tur til legen og sett om det var noen hormonforstyrrelser.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #14 Skrevet 8. april 2013 p-piller <3 De hjelper i alle fall mot PMSen.. Ellers føler jeg meg bælfeit når jeg har mensen. Så jeg hopper over den når jeg kan. Snopesyk blir jeg også... Så sinnsykt Anonym poster: aae89005fa54b8e63401b10e11e07f38
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #15 Skrevet 3. august 2014 Fant denne tråden..gammel, men evig aktuell. Jeg blir helt ekstremt mye feitere før mensen. Og det er ikke inbilning heller. Merker det på klærne, og ser det på bilder. At DER var det pms på gang, for der var jeg fæl. Anonymous poster hash: 95742...1b9
Gjest Whatevz Skrevet 7. mai 2015 #16 Skrevet 7. mai 2015 http://www.life.no/produkter/vektkontroll-detox/vektkontroll/aquamin-total-120-tbl?fp=2 Noen som vet om denne funker? Magen og lårene mine blir gigantiske Når jeg har mensen. Jeg ser høygravid ut og hater det!!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #17 Skrevet 7. september 2015 Jeg føler meg vakker og frodig når jeg har eggløsning, men samtidig føler jeg meg litt ustabil, og når mensen kommer er det som et trykk som blir lettet på. Jeg spiser ikke noe gluten, melkeprodukt og er forsiktig med sukker. Jeg spiser mye protein, fett, grønt, frukt, bær og vann. Det gjør sitt for at jeg ikke føler at jeg blir tykk når mensen kommer. Før spiste jeg gluten, melkeprodukt og mye sukker, og jeg spiste lite fett ... og jeg var et monster. Ah, jeg har også MYE mindre pms når jeg ikke spiser sukker! Vet du hvorfor det er sånn? Hvordan kan sukker påvirke !? Finner ingen forklaring på det når jeg har søkt på nettet Anonymous poster hash: 0c9da...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå