AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Hunden min var veldig dårlig i magen på kveldsturen. Jeg skjønner ikke hva det kan komme av, for vi har ikke byttet for/godbiter på en stund - men ingen kropp er vel helt forutsigbar. Dessuten kan det vel være en ekstern faktor, som for eksempel en plante den har spist eller noe sånt.. Det er selvfølgelig ikke måltidstid nå, men bør jeg alikevel koke ris til den for et nattemåltid? Hva gjør dere? Andre tips? Anonym poster: bc472e0b4e2a948bd5688addc793745c
Gjest Spiderpig Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Jeg har alltid Zoolac liggende som jeg bruker i slike tilfeller
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Jeg har alltid Zoolac liggende som jeg bruker i slike tilfeller Ah, Zoolac! Har ikke hatt hund på fem år, så den hadde gått i glemmeboka. Takk! Anonym poster: bc472e0b4e2a948bd5688addc793745c
Sugerøret Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 La være å gi mat en stund om den har veldig dårlig i magen. Så zoolac som nevnt over. Samt skånefor dagene etterpå. Jeg gir alltid ihjelkokt ris den første dagen den kan spise.Så deler jeg opp måltidene i flere små,ihjelbløtt tørrfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå