AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #1 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg har oppdaget at "farlig avfall"-boksen på mitt nærmeste returpunkt er borte. Jeg har ikke bil og jeg klarer ikke finne et returpunkt som har grei gåavstand fra bussholdeplass. Jeg har ikke plass til å bare kaste farlig avfall hvert tiende år akkurat. Jeg vurderer dessverre å kaste farlig avfall i restavfallet. Det er synd at det er så få returpunkter og at de kun befinner seg på bensinstasjoner uten bussholdeplass. Anonym poster: f20e3206ebad204f46f2d1cef1cbb256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 8. april 2013 #2 Del Skrevet 8. april 2013 Frelsesarmeen har noen fine bokser til sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. april 2013 #3 Del Skrevet 8. april 2013 Hvis du bor på bygda er det bare å brenne det opp, det gjør alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Errata Skrevet 8. april 2013 #4 Del Skrevet 8. april 2013 I byer pleier det å være innsamling av slikt et par ganger i året, ofte i april her jeg bor. Om du bor i Bergen: http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Her-kommer-bossbussen-2864249.html Ellers kan du levere elektronisk avfall til butikker som selger slike produkter, og dersom det er maling/løsemiddel går det gjerne an å spørre om de har en ordning for dette der de selger slikt? Om ingen av disse løsningene fungerer - ta kontakt med din lokale leverandør av avfallshåndtering og spør om råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå