Sokkesko Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Det er sikkert et lignende innlegg som dette her ute, men likevel. Vil bare lufte noen tanker, og kanskje få mere "erfaring". Det er ikke rette ordet, men finner ikke noe bedre. Anyways.. Min kjære og jeg har nettopp hatt en diskusjon om forelskelse. Jeg ville da vite hvordan han vet når han er forelsket i en jente. Hvordan han føler og tenker da. Det eneste jeg fikk til svar var at han liker jenta. Enkelt og greit. Han er ganske enkel på sånne ting. For min del har jeg bare vært forelsket skikkelig to ganger i løpet av mitt liv. Jeg regner de to gangene fordi de har vart i lengre tid. Og fordi det virkelig var følelser involvert. Jeg har trodd jeg har vært forelsket flere ganger, men så var det ikke slik likevel. Jeg kan fort bli betatt og like noen, men ikke mer enn det. Så ja, jeg har vært forelsket to ganger i løpet av mine 22 år. Er det lite, syns dere? Eller er det nok? Det jeg vil vite, er hvordan dere vet når dere er forelsket? Og hvordan dere har det og tenker da? Hvor mange ganger har du vært skikkelig forelsket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå