Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes vi bare skal hoppe i det med en gang!

Mange land har tidligere vert bundet sammen av tro og propaganda mot nabolandene.

Men for å få en fredelig verden må vi rive ned landegrensene,la folk få frihet til å velge hvor de skal bo, uten å bli passet på som en saueflokk av maktgrådige gjetere(saddam, berlusconi,hitler)!!

Uten et folk å kontrolere vil de ikke ha makt. Penger vil bli avskaffet-folk vil hellre byttehandle-som i gamledager!

Ulike relgioner holder seg ikke innenfor landegrenser, så når en nordmann kan hete mullah Krekar, så er jeg villig til å gi slipp på status som norsk borger!

Tilslutt vil dette føre til fullt anarki og samfunn uten kontroll. Men dette er jo bare midlertidlig, tror jeg.

Kloden vår er unaturlig godt befolket, og jeg tror dette vil bidra med til å få ned folketallet. Til vår planets beste! De ER jo et tidsspørsmål før alt bryter sammen uansett.

Til å begynne med kan vi avskaffe politikre, penger og sykehusordninger, så kommer nok resten av seg selv... :P

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

La oss starte eget parti!

silent storm kan være sekretær.

Gjest Anonymous
Skrevet

tja det blir nesten som den hule jord teorien eller Atlantis..eller lyonesse.

:-

Gjest Poirot
Skrevet

Høres jo fint ut.

Kan vi slippe skatt også?

Skrevet

At folketallet går ned ? Jeg tror tvert imot! Hva gjør man da? Eh..bytte p-piller for egg? Og ellers er jeg lite enig i det du skriver. Men å drømme er jo lov så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...