Gå til innhold

Bukse med glidlås bak - hvor får en tak i det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bukse med glidlås bak - hvor får en tak i det?

netthandel eller butikk

Anonym poster: e661bf4d01a780612db5479e850579cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vero moda:)

• Liker 2
Skrevet

Only, Vero Moda og Vila har ørten varianter. :)

AnonymBruker
Skrevet

De har på hm også

Anonym poster: 6cad9f54d6ef9a9881e10dd094d9f1cc

Skrevet

Acne har et par modeller.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hmm, er ikke sikker på om jeg vet hva du mener en gang?

Skrevet

Vero Moda sine er kjempegod! Husk at det er mye strech i disse buksene, så da må du kjøpe den som du egentlig ikke får igjen på første forsøk ;)

Gjest Solsmil
Skrevet

Vero Moda sine er kjempegod! Husk at det er mye strech i disse buksene, så da må du kjøpe den som du egentlig ikke får igjen på første forsøk ;)

Det gjelder definitivt ikke alle buksene. Jeg har to stykker fra vero moda, og de er omtrent ikke stretch i det heletatt.

Skrevet

Det gjelder definitivt ikke alle buksene. Jeg har to stykker fra vero moda, og de er omtrent ikke stretch i det heletatt.

Aha, alle jeg har er i stretch :fnise:

Men så har jeg helt sikkert kjøpt presis de samme modellene hver gang, så de hadde flere nå. Men hvis man vil ha dem med så hjelper de i butikken deg (eller omvendt):)

Skrevet

De jeg har er fra Vero Moda, men de selger samme modellen på Only og Vila. Ser de har slike bukser også i andre butikker, men det er hvertfall de fra Vero Moda jeg har, og er veldig fornøyd med de. Fin pris, i tillegg til at de har fått de inn i stilige farger! :)

Skrevet

Acne! De koster litt, men kvaliteten er topp, og de sitter helt fantastisk på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...