Gå til innhold

Gjestegaver

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at dette er ganske omstridt og at folk mener det er en teit skikk vi har adoptert fra Amerika, og jeg har forsåvidt vært enig så langt, men nå lurer jeg på om det finnes noen litt mer originaler vrier på disse gavene. Glem (hjemmelagde) sjokoladehjerter, personliggjorte karameller og love hearts, og kom med noe annet, relativt enkelt og rimelig :)

Anonym poster: b6d286e156fa6ba8be9d1150ddfe34d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gav en flaske musserende på hotellrommet, som stod klar sammen med to glass i det gjestene ankom.

Må innrømme at hver gang jeg har fått gjestegaver har det blitt liggende igjenn. Eller jeg har tatt det med og kastet det der. Hvis man først skal gi noe er det to kriterier 1) det bør være mulig å spise/drikke det 2) du kan putte det i en partyveske/dresslomme.

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg mener at den største gaven vi som vertskap kan gi våre gjester er en flott opplevelse og en kveld med alt inkludert der vi ser den enkelte gjest å takker for at de velger å dele dagen sammen med oss!

Så det har jeg tenkt til å gjøre. Bli ferdig med spisingen relativt kjapt å gå rundt til det enkelte bord med gjester å passe på at ingen mangler noe og har det bra. Det er tom gratis og veldig hyggelig. :)

• Liker 3
Skrevet

Her er min ærlige mening: Hvis det ikke kan spises eller drikkes så blir det liggende igjen/kastes med en gang.

Skrevet

Vi vurderte det. Vi har invitert noen barn, så jeg har tenkt litt på eventuelle ting til dem. Vi endte med å kjøpe noen søte sjokolader, for å holde blodsukkeret og humøret deres oppe. Egne gjestegaver blir det ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eiker vekst er en attføringsbedrift, og de lager blant annet disse

hjertesjokolade.jpg

De har også marsipanfigurer, og du kan jo spørre dem om de kan selge noen hjerter eller marsipanposer til dere med en tekst på, de selger jo til bedrifter, så jeg tipper at de da trykker bedriftens logo på etiketten

Våre kunder er dagligvareforretninger i hele Norge samt firmaer som ønsker gaver til sine ansatte eller samarbeidspartnere.

For de som har prøvd Drammen-drops, så er dette en del av Eiker vekst. Nydelig smak, gjestene vil sette pris på litt fargerikt inpakket kvalitetsgodteri :spise:

Men nå vet jeg ikke hva du mener med original gave? Godteri er jo ikke akkurat originalt, men det er meget populært :jepp:

Anonym poster: c45142911a319f10efdd65d2c62abd78

Skrevet

Hva som helst, så lenge det ikke har monogram!!

• Liker 3
Skrevet

Eneste jeg ser for meg som ok gjestegaver må være sjokolade eller drops. Alt annet ville blitt rart i mine kretser i iallfall.

AnonymBruker
Skrevet

Vi kommer til å sørge for at det står en kurv med frukt, vin (eller champagne) og litt annet snacks på rommene til gjestene når de ankommer. Det er vår "gjestegave".

Anonym poster: 5bc98e0128a02a08125dc4103e4347e2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...