punktum Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Introen eller hva det heter i denne sangen av westlife er jeg sikker på at jeg har hørt i en annen sang for en del år siden. Altså den musikken før de begynner å synge... Husker bare at det var en damestemme... Hørte på den ofte før, var så fin. Mer husker jeg ikke. Noen som har peiling? http://www.youtube.com/watch?v=jbISyttgF4k
Samaysa Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Jeg synes den begynnelsen høres litt ut som Gareth Gates sin sang som var så populær for noen år siden, men det kan det umulig være hvis det er en dame som synger?
Tibbie Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Jeg synes den begynnelsen høres litt ut som Gareth Gates sin sang som var så populær for noen år siden, men det kan det umulig være hvis det er en dame som synger? Det tenkte jeg også! Ellers hørtes det litt ut som en sang Olivia Newton synger i Grease
heartofagirl Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 Begynnelsen kan minne meg litt om "Sometimes" med Britney Spears... kan det være den tro?
punktum Skrevet 10. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2013 Ikke den heller nei, men takk for forslag. Tror dette kan bli vanskelig...
Hønselouisa Skrevet 10. april 2013 #8 Skrevet 10. april 2013 Den aller første strofen minner meg veldig om Take my breath away av Berlin. Den i fra Top Gun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå