AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Ja, hvis du har en langvarig flørt, men dere ses ikke så ofte. Sender en sms innimellom. Hvor lang tid kan det gå mellom hver gang dere meldes? Når bør man tenke at han ikke er interessert i å flørte lenger? Anonym poster: be37016584559135d3c5fd0370c392f2
Strikkesokken Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Jeg har en jeg driver på med nå, og vi meldes hver dag. Men vi treffes så ofte vi kan også. Når han slutter å ta initiativ og stille spørsmål tilbake, eller virker kald er han nok ikke spesielt interessert lenger. Veldig enkelt, men fryktelig vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Jeg har en jeg driver på med nå, og vi meldes hver dag. Men vi treffes så ofte vi kan også. Når han slutter å ta initiativ og stille spørsmål tilbake, eller virker kald er han nok ikke spesielt interessert lenger. Veldig enkelt, men fryktelig vanskelig. Hmmm. "Veldig enkelt, men fryktelig vanskelig" - det var godt sagt. Jeg har også en jeg driver på med. Vi ses ikke så ofte. I perioder melder vi mye, andre ganger sjelden. Nå er deg lenge siden vi har sett hverandre. Men vi har meldet ganske hyppig. I hvertfall i forhold til hva i har gjort tidligere. For snart to uker siden, tok han initiativ, og stilte meg et spørsmål. Jeg svarte og stilte et spørsmål tilbake. Fikk svar. Forrige helg tok jeg initiativ. Jeg stilte et spørsmål. Han svarte, men stilte ikke spørsmål tilbake. Allikevel sendte jeg et "svar" på svaret hans. Og siden har jeg ikke hørt noe. Kan han miste interessen så brått?! Anonym poster: be37016584559135d3c5fd0370c392f2
Strikkesokken Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Du sier det er to uker siden han tok initiativ? Og dere hadde ingen kontakt før du sendte melding igjen? ... Mye kan skje på 2 uker, du ser disse som svarer i andre tråder om at det tok dem 4 dager å bli sammen med kjæresten Ingen her kan svare på hva han tenker og føler, men jeg regner med de aller fleste som er oppriktig interessert faktisk tar kontakt. Du vet vel hvor vanskelig det kan være å la være å trykke på den send-knappen når det er en du virkelig liker? Tror kanskje han er din flørt, mens du ikke er hans..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå