Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at vi begynte ta bilder med det digitale fotoapparatet,

har det blitt heller dårlig med bilder til å lime inne i albumet... :-? :-(

Så nå tenkte jeg at det kanskje var en ide å investere i en fargeprinter -og selvfølgelig ordentlig papir!

Noen som kan anbefale en printer til å printe ut bilder som er bra, billig og hvor fargepatronene ikke koster allverden ( og ikke tørker ut på en uke eller to... :o )

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Det er eg på jakt etter også!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Canon har noen skrivere som har kommet godt ut i test både mht. utskriftskvalitet og driftskostnader. Jeg er veldig fornøyd med min Canon i850.

Men vær klar over at det er et vanlig problem at fargene blekner med årene, og det i en hastighet som ville vært uhørt for et vanlig fotografi. Kanskje det ville være en idé å få en fotobutikk til å lage papirkopier av digitalbildene?

Skrevet

Takk, Gjest, for tips! :)

Hva mener du med at bildene mister fargerne i en "uhørt hastighet"??!! :klø:

Tar det 3 år, 5 år eller 50 år?! Tar det 50 år, er det ikke så nøye... :wink:,

bildene skal jo brennes på CD også... :)

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en Epson C84.

En god, og ikke så dyr printer som du printer fine bilder med. Har selv digitalkamera, og denne klarer dette veldig fint, fotopapirene er heller ikke så dyre, du får kjøpt masse forskjellige størrelser og også ting som t-skjortepapir. De vi har vist bildene til har ikke sett at det er vi som har printet ut før vi har sagt det, alle er blitt imponert :)

Det som også er bra med den, er at i stedet for én fargeblekkpatron, har du tre små som du hele tiden har oversikt over hvor mye som er igjen.(Dette gjelder jo self. også den sorte). Det er ikke alltid du bruker opp alt det gule og røde blekket f.eks, og da er det jo dumt å kjøpe en hel blekkpatron når det er masse farge igjen.

Gjest Anonymous
Skrevet

:-) :-)

Suveren printer .

CANON i 965

:-)

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg drar opp tråden igjen... ;)

Leter fortsatt...etter så mange år...;)

Kanskje har det vært noen utvikling på området?

Noen som har noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...