Gå til innhold

Skal få dyppe den, hva foretrekker kvinner, dra hjem til seg selv og ha ONS eller dra til mannen å ha ONS?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva foretrekker du? Må rydde i leiligheten hvis jeg skal ta med ei dame hjem her ser du :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekler å dra hjem til mannen, for da vet han ikke hvor jeg bor i tilfelle noe skal oppstå mellom oss. Jeg har ikke ha mange ons, bare et par stykker, men jeg liker ikke tanken på å ta med meg noen hjem..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er ons, hva har det å si hvor rotete det er?

Anonym poster: caae53817ed402f74e7ab63cf4509f73

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekler å dra hjem til mannen, for da vet han ikke hvor jeg bor i tilfelle noe skal oppstå mellom oss. Jeg har ikke ha mange ons, bare et par stykker, men jeg liker ikke tanken på å ta med meg noen hjem..

ok, forstår egentlig det.

Skrevet

Hvis det er ons, hva har det å si hvor rotete det er?

Anonym poster: caae53817ed402f74e7ab63cf4509f73

ons = one night stand. Og det er jo ikke noe fett å ta med ei dame hjem til en leilighet som ser bomba ut...

AnonymBruker
Skrevet

Hjemme hos meg, så slipper jeg walk of shame.

Anonym poster: b93a1a9f00c1dd47820a0e6e006def2f

• Liker 2
Skrevet

Hjemme hos meg, så slipper jeg walk of shame.

Anonym poster: b93a1a9f00c1dd47820a0e6e006def2f

Ok, får rydde leiligheten slik at jeg har en backup løsning.

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker å bli med han hjem.

Da slipper jeg å bekymre meg for om det er rotete hjemme. Han trenger ikke vite hvor jeg bor.

Og jeg kan pent og pyntelig bare stikke av mens han sover, hvis jeg ønsker det.

Er ikke alle som kjenner sin besøkelsestid, og for alt jeg veit blir han hele dagen derpå og forventer frokost på senga.

Ah, alle disse bekymringene :fnise: Nei, best å bli med han hjem altså.

Anonym poster: 9b8f4adcc52d248555790d27a897f96f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bli med han hjem når det er ons så jeg kan gå når jeg er ferdig.

Anonym poster: 5b8e9aa56c7cfd48780c471ba85b8a69

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hjem til han, da vet han ikke hvor jeg bor :P Har bare tatt med en hjem.... og det skjer ikke flere ganger. Bor fremdeles hjemme, så det ble litt kleint.

Gjest Nefertiti.
Skrevet

Liker å dra hjem til han. Da kan jeg stikke før han våkner..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bli med han hjem, så slipper jeg stresset med å hinte for å få han ut neste dag. :P

Anonym poster: 6b74b1cb69443a1096e0dc2f61326689

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt ONS, men om jeg noen gang skulle gjøre det hadde det blitt hos han, så jeg kunne dratt når jeg ville. Å sitte og lure på når fyren skal dra, kan ikke være noe morsomt..

Anonym poster: 067b1059429d943ef25462b9ba1b9b4e

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hjem til ham, slitsomt med menn som aldri kommer seg ut.

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres kanskje litt far out ut, men: Jeg ELSKER walk of shame om sommeren. Det er fantastisk. Man får en skikkelig fellesskapfølelse på bussstoppet der egentlig ingen vil se på hverandre, alle vet hva de har gjort, sminke og hår til alle kanter. Ikke at jeg har hatt en sånn sinnsyk mengde med ONS (litt ONS, litt samme fyr i ny og ne), men 5-6 stk kanskje. Om det er sol, ja, da er det bare vakkert. Rett og slett skikkelig deilig. Bare husk solbriller!

Jeg har forsåvidt kjæreste nå, og han sover vanligvis hos meg, men av og til gjør vi unntak, så sover jeg hos han etter vi har vært ute. Da har jeg tatt megselv i å bli nesten litt nostalgisk når jeg går hjem.

Så, ha det fint å ryddig hjemme, sjekk værmeldinga før du tar med deg/blir med dama hjem om ståa. Og lykke til! ;)

Anonym poster: 4174888b2fffa1ceebd78acfd0f428f2

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville vært det beste? Å ikke ha ONS i det hele tatt.

Anonym poster: 1b54564f6068e8634d271be689b073c3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...