Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Så på fredag en film (husker ikke hva den het) hvor en mann pratet om sin vakre kone og hvordan han hadde beholdt henne. "Ja, hvordan beholder man en vakker kvinne? Behandle dem dårlig".

Jeg må, sikkert i motsetning til sikert nitti prosent av brukerne her (har sett alle badboy-trådene), si meg uenig i dette. Selv prøvde jeg ut dette som et sosialt eksperiment for et par år siden.

Hun var typen som hadde mange beilere og som mange gutter var intressert i. Jeg syntes hun var veldig attraktiv. Jeg nærmet meg henne ved å være slem, kom med frekke kommentarer, fornærmet henne for intelligensen og ting ved utseendet hennes samtidig som jeg viste interesse og at jeg ville ha henne - jeg var rett frem. Hun falt ikke for meg overhodet.

For min del beviste dette at jenter/kviner egentlig ikke faller for slemme menn for slemheten deres. De faller heller for sjarmen og ser de slemme sidene senere.

Hva tenker dere?

Anonym poster: 7fc496f141b7125deccd292fac07ac1f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg tenker at selvstendige og selvsikre kvinner ikke lar seg behandle dårllig

• Liker 3
Gjest Chloè
Skrevet

Tror du en jente faller for en "bad boy" fordi han sier hun er stygg og kjukk? Ikke akkurat, da tror jeg du ikke helt har forstått den der

Skrevet

Selvsikkerhet er tiltrekkende. Å rakke ned på andres intelligens og utseende vitner om det motsatte.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt erting er bare gøy, men når det går på personlige ting så er det direkte frastøtende. Var en gang på en fest hvor en av de andre gjestene prøvde ut den taktikken.

han: hei

meg: hei

litt løst og fast hvor det kom frem at jeg hadde ett barn

han: stakkars han som har deg som mor! (dønn seriøs)

meg: hæ?

han: bare tuller litt, lyst til å kline?

Anonym poster: a6cc50836693595db4a2c19ec8989e8d

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Like barn leker best. Er man grei vil man komme best overens med de som også er greie :) Synes det er greit å bare kunne si ting osv i telefon eller på melding uten å måtte tenke over hvor mange meldinger som er blitt sendt, når man sendte sist osv. Er faktisk utrolig greit å forholde seg til.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Tror du en jente faller for en "bad boy" fordi han sier hun er stygg og kjukk? Ikke akkurat, da tror jeg du ikke helt har forstått den der

Så det man omtaler som en badboy er en nice guy i starten? Men er ikke greia at jenter ikke faller for nice guys da?

Anonym poster: cea5d707ad8be4bb4dfbb43f6c587a47

Skrevet

Så det man omtaler som en badboy er en nice guy i starten? Men er ikke greia at jenter ikke faller for nice guys da?

Det er ingen såkalt "greie", dette er noe menn har fått for seg fordi kvinner ikke faller for dem av helt andre grunner enn at de er for snille. Jeg har falt for forskjellige menn, men felesnevneren her er at de har alle vært utrolig hyggelige og imøtekommende. Iallefall i begynnelsen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har falt for forskjellige menn, men felesnevneren her er at de har alle vært utrolig hyggelige og imøtekommende. Iallefall i begynnelsen.

Helt frem til de ble kjent med deg? Nei da, jeg spøker bare. Ska vi knulle?

Anonym poster: a782945544cff5546ba224087cc10dc6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bra du har skjønt det :)

Hvis valget stod mellom en ekte alfa (sjarmerende, kjekk, maskulin og snill/omsorgsfull), hadde han lettere enn lettest utkonkurrert en wannabe-alfa (sjarmerende, kjekk, maskulin og badboy/drittsekk).

Synd mange ikke har skjønt dette.....

Anonym poster: db827767a0d8558ccc823d4838855637

• Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Nei, det er ingen greie. Som Cathrine88 sier, så er det selvsikkerhet som er tiltrekkende. Så faller man, å så kommer dritten etterpå. Å da er det ikke like enkelt å bare hoppe av toget igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Hverken skikkelige bad boys eller nice guys er spesiellt tiltrekkende spør du meg.

En bad boy som bare kjører sitt eget løp for fort et spark i ræva her,samme med en tøffel som er enig i alt jeg sier og gjør alt for å gjøre meg til lags.

Gi meg heller en mann med litt bein i nesa,som har mange gode sider men som likevel gir meg litt å bryne meg på innimellom.

Anonym poster: eddb6f7022dbe3027fd59d9f1e350f16

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...