AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Lang historie kort fortalt så utviklet jeg følelser for en jente. Hvorfor? Fordi hun er den morsomste og hyggeligste jeg vet om, og gitt mye glede og håp i livet mitt. Problemet er det at hun dessverre liker en annen. Og er mer eller mindre deppa pga. dette siden hun tror det ikke kommer til å fungere etc og spør meg om råd. Jeg forteller henne at hun må følge hjertet sitt, men får meg til å tenke - hvorfor gjør ikke jeg det? Faktum er at jeg er redd for å miste henne som en venn, ettersom at hun vel for det første liker en annen og er i et annet tankesett sånn sett og at hun også sa at hun ikke har skjønt seg på folk som er med yngre menn (er selv 5 år yngre). Så jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, det gjør litt vondt å sitte å hjelpe henne med hennes kjærlighetsliv, samtidig så vet jeg jo at det ikke vil fungere og at jeg kanskje kan miste henne som venn. Agh, hva ville dere gjort? Anonym poster: 1fdd07b572dcd60bf6f561e0eadcf19c
Gjest ME Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Lang historie kort fortalt så utviklet jeg følelser for en jente. Hvorfor? Fordi hun er den morsomste og hyggeligste jeg vet om, og gitt mye glede og håp i livet mitt. Problemet er det at hun dessverre liker en annen. Og er mer eller mindre deppa pga. dette siden hun tror det ikke kommer til å fungere etc og spør meg om råd. Jeg forteller henne at hun må følge hjertet sitt, men får meg til å tenke - hvorfor gjør ikke jeg det? Faktum er at jeg er redd for å miste henne som en venn, ettersom at hun vel for det første liker en annen og er i et annet tankesett sånn sett og at hun også sa at hun ikke har skjønt seg på folk som er med yngre menn (er selv 5 år yngre). Så jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, det gjør litt vondt å sitte å hjelpe henne med hennes kjærlighetsliv, samtidig så vet jeg jo at det ikke vil fungere og at jeg kanskje kan miste henne som venn. Agh, hva ville dere gjort? Anonym poster: 1fdd07b572dcd60bf6f561e0eadcf19c Slutt med å fokusere på uoppnåelige jenter og finn deg en som er fri og tilgjengelig.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Si det til henne Anonym poster: bb2d2983f80ffb5b236cedcfa1a90996
Surriball Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Ikke si det. Det er måte nummer en å ødelegge et vennskap på. Hvis jenta ikke føler det samme for deg, noe det ikke virker som hun gjør siden hun spør deg områd, kommer det til å bli superubehagelig for henne. Og ubehagelig stemning mellom dere i ettertid fram til vennskapet renner ut i sanden. Med mindre hun viser tegn til å ha følelser for deg: ikke si det. 1
Gjest .-L-. Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Ville sagt at du trenger en pause fra hun fordi du har følelser. Du kan jo se hva hun sier, men hvis hun liker en annen og du er den hun snakker med så er ikke akkurat det så veldig bra når det kommer til dine romantiske sjangser. Å bli hobbypsykologen til damer man liker er selvpining. Hvis du mister hun som venn så er det kjipt, men det å se hun med en annen er ikke lett heller. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå