Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler du deg sett av partneren din?

Isåfall, hva gjør at du føler det?

Hilsen ei som ikke føler seg sett.

Anonym poster: 74a5c86f25323b4993abb36e35779968

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjærlige blikk og smil, kjærtegn, sms i løpet av dagen eller en mail. Vi har vært sammen i 22 år så dette er vår hverdag.

Endret av Havbris
Skrevet

når han stopper opp, ser direkte på meg, smiler og gir meg et komplement

AnonymBruker
Skrevet

Det de andre har sagt, og når jeg ser at han skjønner hva jeg mener, hvis jeg har forsøkt å forklare en ting. Da stopper han liksom opp, blir litt stille, tenker litt før han ser på meg og sier "åja, ok". Det forandrer hele tonen ved en (vanskelig) samtale :)

Anonym poster: 0bdcd14474dbc3b2c599981544a1599e

Skrevet

Når han ser på meg og holder øyekontakten mens han smiler. Når han legger fra seg aggressiv holdning og bytter den ut med forståelse når jeg forklarer min side av saken under en krangel. Når han kommer hjem fra jobb sent om kvelden, men velger likevel å være våken med meg til klokka tre om natta bare for å se på tvserier og småprate under pleddet på sofaen.

Eller at han ringer meg på skype i løpet av dagen (vi bor ikke sammen), eller ringer meg uoppfordret på telefon.

Skrevet

Når jeg eller han har en dårlig dag å han legger pannen sin mot min, kikke meg i øynene og sier "Du & Jeg" ...Og når han kommer hjem med en eller annen blinkeglitterdings uoppfordret fordi jeg nevnte den i forbifarten sist jeg fjasepratet <3

Gjest Gjest
Skrevet

- Han sier at han elsker meg flere ganger daglig

- Han sier jeg er fin flere ganger daglig

- Han ser på meg og smiler flere ganger daglig

- Han kysser og koser på meg flere ganger daglig

- Han koser og susser på meg f.eks på butikken, i køer, foran familie etc

- Han kan komme hjem med småting som blomster han har plukket (eh) eller med en sjokolade han vet jeg liker, en film jeg vil se osv

- Han respekterer meg.

AnonymBruker
Skrevet

At han virkelig lytter, og skjønner hva jeg mener når jeg snakker. At han "tar" meg, og plukker opp småting. Legger merke til ting med meg selv, som jeg kanskje ikke gjør selv, og blir veldig sjamert. At han smelter når jeg smiler til han. At han ser meg når jeg er lei meg, og plukker opp min stemning. At han får meg til å le! Og at han ler av meg!

Anonym poster: 74a5c86f25323b4993abb36e35779968

Gjest Trappetroll
Skrevet

Ja.

Små blikk, smil. Meldinger eller et bilde. At han ringer meg hver morgen for å passe på at jeg når skolen.

At han kan helt ut av det blå gi meg komplimenter, eller snakke om noe jeg er engasjert i, på eget initiativ.

At han kommer med småting til meg, lager pannekaker. At han lager matpakke til meg med en liten beskjed oppi når vi har sovet sammen.

Ja rett og slett :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ehm. Han var flinkere før. Vi er på vårt fjerde år nå. Føler meg ikke så sett lenger, men noen ganger overrasker han da. Han pleier å sende en melding i løpet av dagen og spørre hvordan det går og hva jeg gjør. Ofte med "Hey babe!" Eller "Hei pusen!" etc.

Han sier "Elsker deg" hver dag før vi skilles. (bor ikke sammen)

Kommer ikke på så mye mer. Ser her at flere har bedre kjæreste enn det jeg har, ja. Jaja. Om jeg klarer å leve med det er usikkert. Får se!

Anonym poster: 032d5ab69a857a669b88b243ccf35539

Skrevet (endret)

Absolutt. Han sender meg små sms'er hver dag, samtaler per telefon både titt og ofte, de små blikkene og kjærtegn gjør at jeg føler meg sett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Måten han ser på meg på, blikket. Øynene sier alt.

Når han holder meg tilbake og lekent sier "Kiss me, Kate !".

Måten han holder rundt meg på. Når han løfter meg og knuger meg inntil seg..

Har jeg laget mat så rydder han av bordt og setter inn i maskinen.

Spør om jeg skal ha en øl/Pepsi når han er på bena for l hente til seg selv.

De små SMS'ene med innhold og ordlyd som er 'vårt språk' og som KG ikke har no' med ;)

At han er tilstede med hele seg, sjel og kropp, når vi møtes.

Endret av Lille-pus
Gjest Sunheart
Skrevet

Når han holder rundt meg, koser med meg, sender søte sms , ringer for å fortelle noe. At han gir meg oppmerksomhet og komplimenter i fleng :)

AnonymBruker
Skrevet

Han sender søte smaa meldinger i løpet av dagen og sier i fra til meg med en gang det har/skal skje noe som er viktig for han/oss. Sender hver morgen og kveld god morgen/natt melding og sier at han elsker meg.

Naar han helt pluttselig ringer bare for aa høre stemmen min(sjeldent det skjer, men det gjør det saa koselig naar han først gjør det).

Naar vi er sammen saa stryker han jevnlig paa meg enda han holder paa med sitt og sjekker om jeg har det bra.

Maaten han ser paa meg naar han møter meg for første gang paa 5 dager og holder rundt meg som han alldri vil slippe meg igjen(avstandsforhold).

Hvordan han plukker opp sinnsstemningen min uten at jeg engang har tenkt paa det selv og at han vet noe plager meg før jeg selv har funnet ut om det er et problem.

Maa bare legge til at vi har vært sammen under ett aar, saa sjansen for at det endrer seg er stor. Men fortsetter han slik saa har jeg funnet drømmemannen:)

Anonym poster: 3c4a01cf1fc5a736badc85dae8e43bdd

Skrevet

Jeg tenker at "å bli sett" handler om mer enn å bokstavelig talt bli sett og få erklæringer og komplimenter, selv om det også er en del av det.

Men det går like mye på det at han er oppmerksom på hvordan jeg har det og legger merke til det jeg gjør for at han og ungene skal ha det bra. At han ikke tar slike ting som en selvfølge, men setter pris på det, og ikke minst ser når jeg er sliten og tar hensyn til det. Da føler jeg at han ser meg, og heldigvis er det sånn det aller meste av tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det viktigste er at han alltid merker om noe plager meg.

Anonym poster: f08b501a719693f75943fb2b87ef0f50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...