Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel..

Jeg likte han litt for mye. Fant ut at det ikke er gjensidig. Jeg ble såret og lei, og slettet han på Facebook i fortvilelsen.

Jeg angrer på dette, fordi jeg ønsker egentlig ikke å miste han som venn. Kan jeg legge han til igjen, uten å virke desperat? Og bør jeg i tilfelle gi en forklaring?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt det som det var. Gi han en liten forklaring på hvorfor du kanskje har oppført deg som du har gjort. Si at du akspeterer at følelsene ikke er gjensidig, og at det sikkert vil gå over etterhvert for deg også.

Si at du håper dere fortsatt kan være venner :)

Anonym poster: 115ffe0087ff5e9e2e55bac9fd796266

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo vente med å legge han til et par måneder (eller mer), til du har fått bearbeidet de "ikke-vennskapelige" følelsene først. Ingen som er dødd, og han er sikkert på facebook om et par måneder også.

Best å få litt avstand nå sikkert.

Skrevet

Jeg syns også du bør vente en stund. Da virker du også mindre desperat.

Skrevet

Dette er en uke siden da.. tror han vil bli glad om jeg legger han til igjen. Hmm...

AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg han til, det blir rett og slett desperat. Han synes sikkert synd på deg ettersom du måtte slette han for å gå videre, han føler kanskje han har såret deg. Ta heller kontakt om en måneds tid :)

Anonym poster: 85c0b37549394f4e224ef154761b08b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...