Gå til innhold

Deprimert date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min flørt er deprimert og han vil se tingene an. Han vet ikke om han vil fortsette med meg eller om han ser på meg som en venninne.

Hvordan skal jeg oppføre meg? Jeg vil ikke sende mld og "plage" han slik at han blir stresset. Jeg har så langt sendt meldinger med to ukers mellomrom. Han svarer alltid på meldingene. Han tar kontakt av og til der han beklager at han er "vekke", men han sliter for tiden...

Hvordan vil du bli behandlet av en flørt? Du som er deprimert? Hva skal jeg gjøre og hva skal jeg ikke gjøre?

Det jeg frykter mest er at om jeg ikke tar kontakt med han på mange uker så tror han jeg er uinteressert. Jeg er VELDIG interresert i denne mannen....

Anonym poster: fa2bb8c252708410f7bb628140ff20eb

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Dersom han ikke vet om han vil fortsette med deg, så vil han neppe det. Uansett hvor interessert du er i ham.

Skrevet

La han være i fred.

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke gått inn i et forhold med en person som har psykiske issues.

Anonym poster: 85cac79c76d7a8682e8619acb071ece3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt i samme situasjon som deg. Hadde noe på gang med en fyr, som har hatt et veldig tøft år. Han har fått smellen nå, og har trukket seg litt tilbake. Han sier han vil opprettholde kontakten, men jeg skjønner at han akkurat nå har mer enn nok med å komme seg igjennom dagene selv. Jeg har valgt å trekke meg litt tilbake selv, ettersom jeg velger å stole på at det han har sagt til meg er sant. Jeg tenker som så at om han er interessert, så tar han kontakt når han kommer seg litt opp igjen. Gjør han ikke, ja da er han jo en uærlig dust som jeg uansett ikke vil ha.

Så hadde jeg vært deg, hadde jeg trukket meg litt unna. Kanskje sendt han en melding i ny og ne og spurt om det går bra, bare for at han skal forstå at du fortsatt tenker på ham og bryr deg om hvordan han har det.

Jeg tror i både mitt og ditt tilfelle vil det virke mot sin hensikt å mase eller å stille krav...

Anonym poster: f78c63f50d9a90dfb93e22c96dba44cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt i samme situasjon som deg. Hadde noe på gang med en fyr, som har hatt et veldig tøft år. Han har fått smellen nå, og har trukket seg litt tilbake. Han sier han vil opprettholde kontakten, men jeg skjønner at han akkurat nå har mer enn nok med å komme seg igjennom dagene selv. Jeg har valgt å trekke meg litt tilbake selv, ettersom jeg velger å stole på at det han har sagt til meg er sant. Jeg tenker som så at om han er interessert, så tar han kontakt når han kommer seg litt opp igjen. Gjør han ikke, ja da er han jo en uærlig dust som jeg uansett ikke vil ha.

Så hadde jeg vært deg, hadde jeg trukket meg litt unna. Kanskje sendt han en melding i ny og ne og spurt om det går bra, bare for at han skal forstå at du fortsatt tenker på ham og bryr deg om hvordan han har det.

Jeg tror i både mitt og ditt tilfelle vil det virke mot sin hensikt å mase eller å stille krav...

Det er akkurat sånn min flørt er og akkurat slik jeg oppfører meg. Takk for at du delte historien din. Den er veldig lik min.

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å være i datingsfasen (= for de fleste mennesker en positiv opplevelse der man smiler og sprudler og vil ha mer og mer) med en som jeg ikke kan sende meldinger til med kortere hyppighet enn to ukers mellomrom.

AnonymBruker
Skrevet

Det er akkurat sånn min flørt er og akkurat slik jeg oppfører meg. Takk for at du delte historien din. Den er veldig lik min.

Jeg har selv vært gjennom en depresjon for 8 år siden. Jeg var IKKE klar for å gå inn i noen nye relasjoner i den tiden. Man er i en fase der man har mer enn nok med å ta vare på seg selv, og har ikke overskudd til å ta skikkelig hensyn til andre.

Mitt råd: ligg lavt i terrenget. Veldig lavt.

Rettere sagt, hold avstand.

Han trenger folk nå, men folk han kjenner fra før.

Kvinne 38

Anonym poster: 7d55229829143ac6efda186cd175dd35

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv vært gjennom en depresjon for 8 år siden. Jeg var IKKE klar for å gå inn i noen nye relasjoner i den tiden. Man er i en fase der man har mer enn nok med å ta vare på seg selv, og har ikke overskudd til å ta skikkelig hensyn til andre.

Mitt råd: ligg lavt i terrenget. Veldig lavt.

Rettere sagt, hold avstand.

Han trenger folk nå, men folk han kjenner fra før.

Kvinne 38

Anonym poster: 7d55229829143ac6efda186cd175dd35

Jeg er AB som svarte over her at jeg er i litt samme situasjon.

Jeg har selv vært dypt deprimert, og husker hvordan jeg slet ift. til mannfolk på den tiden. Den følelsen av at du så gjerne skulle hatt en mann å dele alt med, samtidig som du ikke klarte å gå inn i noe som helst følelsesmessig med en annen... Så jeg vet litt hvordan han har det, og vet også at det verste noen kunne gjøre med meg på den tiden var å legge press på meg og å mase....

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Når jeg var deprimert gikk jeg ikke ut med jenter i det hele tatt, orket ikke en gang å se.

Endret av .-L-.
Gjest Cytosin
Skrevet (endret)

Det er ikke så lurt å innlede et forhold med noen som som sliter psykisk. Han trenger tid for seg selv og tid til å bli frisk. Et slikt forhold er nesten dømt til å bli destruktivt.

Endret av Cytosin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...