Gå til innhold

Mr Selfridge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker dere denne serien? Selv liker jeg den kjempegodt, selv om de har tatt seg ganske store friheter i forhold til virkelighetens Mr Selfridge. Men det må vel kanskje til for dramaets skyld. Og så er plutselig Jeremy Priven superkjekk i denne rollen, synes aldri han har vært det før. Det må være en kombinasjon mellom skjegget og dressen :)

Anonym poster: 4fa714a5444748e23c41c29a7e3ca956

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada. Har sett hele 1. sesong og jeg må si den er bra. Veldig godt laget mht tidsepoken og hvor underdanig en kvinne "skulle" være; ble du gift var det over og ut for en videre karriere.

AnonymBruker
Skrevet

Jada. Har sett hele 1. sesong og jeg må si den er bra. Veldig godt laget mht tidsepoken og hvor underdanig en kvinne "skulle" være; ble du gift var det over og ut for en videre karriere.

Jeg synes også det er interessant å se skildret en tid som ikke så ofte vises på tv. Det er gjerne krigene osv som vises. Litt kjedelig at Mr Selfridge var i koma mesteparten av episoden da, men :)

Skrevet

Syns serien er kjempebra! Er det laget flere sesonger?

Synes castingen er veldig forseggjort, og Jeremy Piven tar seg bra ut på skjermen :icon_lol:

AnonymBruker
Skrevet

Synes castingen er veldig forseggjort, og Jeremy Piven tar seg bra ut på skjermen :icon_lol:

Leste at de skal filme en serie nr. 2 :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes han som spiller Mr. Selfridge er skikkel ekkel-skummel. Jeg liker ikke gliset hans! Må gjemme meg bak puten når hsn er på skjermen.

Anonym poster: f4319181dd75320893d882e745742a99

Skrevet

Sakset fra next-episode.net

(..)our last information about it is:

Renewed for a second season!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...