Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har opplevd samlivsbrudd, hvor han var utro og har flyttet inn til elskerinna.Skal på mekling etter helga, og lurer litt på hvilket inntrykk jeg skal gi. Hadde vært kjekt å mint han på hvor glad han en gang var i meg og hvor fin han syntes jeg var osv. Hvis det ser ut som jeg har det kjempebra, nye klær, fint sminket og glad, hvordan virker det på han? Eller skal jeg vise at jeg er lei meg?Om han er litt lei seg, angrer seg, er det den beste "hevnen" at jeg ser ut til å ha det bra?Jeg vil jo aldri ta han tilbake, men jeg ønsker at han skal angre seg for det han har gjort. Det hadde vært så godt å se, for han har såret meg veldig med utroskapen sin.

Endret av Pippi65
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på dette, jeg også.

Anonym poster: 9fa888e2408457fdfa99797248183daf

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg tror den beste hevnen er å vise at man har kommet over noen. Ikke doll deg opp for mye, men se naturlig fresh og selvsikker ut.

Jeg har alltid syntes det har vært gøy å se trynet på mannfolk som har avvist/dumpa deg når du kommer inn med strålende øyne, flott holdning og hilser på dem med et glødende smil.

DET er hevnen sin det.

• Liker 7
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg ville kledd meg og sminket meg pent - gjerne med nytt hår - for å føle meg vel selv. Det viser med all tydelighet at du har gått videre og ikke sørger noe mer over han.

Ingen vet om han tenker "søren også" - men en sørgmodig mine vil virke frastøtende og gjøre han glad for at han e ute.

Skrevet

Det er bare å løfte hodet, ta på seg noe lekkert (men ikke overdrevet), fiffe seg opp med sminke og fin hårfasong. Ta på et nydelig smil, være høflig, men distansert til hele mannen. La ham tro at det er du som er vinneren nå. Vær sikker på at han kommer til å angre mye mer enn om du viser at du er lei deg :-)

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Pynt deg og vis hva han går glipp av :)

Ikke vis ham at du er lei deg, men at du er glad og fornøyd. Og vis ham at du er på vei videre .

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har sittet og strigrått med min eksmann på mekling. Han så ikke på meg en eneste gang. Tror han bare ventet så han kunne komme seg ut av rommet fort som f.

Etter det har jeg tenkt at han ikke skal få se mer tårer fra meg, så i møtene etterpå har jeg vært mye sterkere og ikke grått. Jeg ser også bedre ut nå, litt slankere og mindre sliten enn ved bruddet. Sist vi var i samme rom så han på meg flere ganger, mulig han ser at jeg nå er mer lik slik jeg var da vi traff hverandre. Årene med han gjorde at jeg la på meg og så sliten og dratt ut...

Jeg er overlegen mot han og hilser, snakker men smiler minimalt til han. Gir ingenting.

Skrevet

Tusen takk for gode råd :) Dere var ganske så enige, så jeg går for å være fresh og opplagt. Faktisk føler jeg meg ganske bra, 3 1/2 mnd etter bruddet (selv om jeg ennå syns det er trist at familien er splittet...)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare si at du er tøff, sterk og utrolig flink!!

Gå inn i rommet med hevet hode, forbered deg mentalt på hjertebank og en strøm av følelser, men IKKE gi etter, du har klart deg alene med barna og vært den ansvarlige og sterke i dette, uansett hvor mye motgang og dritt det har vært. Det er IKKE han som har æren av det. Husk dette, kle deg pent fresht, smink deg naturlig, bruk en touch av parfyme han kjenner til på f..., og vær rolig. Pust med magen, ta med deg en flaske vann og nail it!:)

Lykke til! Klem <3

Anonym poster: a02dc6916084ce81444f6e569d61e6c6

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke la han se noe som tyder på at du er lei deg. Vær blid og høflig og smil :) Ha på deg noe nytt, ordne håret og pen sminke.Vis deg sterk, men det tror jeg du er også. Lykke til!

Skrevet

Enig med alle over: møtt opp til samtale pent stelt, blid og hyggelig, men pass på å ikke overdrive.

Jeg gremmes nå i ettertid hvordan jeg i en periode med all tydelighet viste min x hvor jævli jeg hadde det. Jeg var totalt i kjelleren og det vistes godt. Jeg var trist, sur og jeg skjønner godt at han ikke kunne komme seg fort nok bort og tilbake til den freshe elskerinna. Jeg skulle tatt tak i meg selv. Lett å være etterpåklok.

Skrevet

Jeg vil bare si at du er tøff, sterk og utrolig flink!!

Gå inn i rommet med hevet hode, forbered deg mentalt på hjertebank og en strøm av følelser, men IKKE gi etter, du har klart deg alene med barna og vært den ansvarlige og sterke i dette, uansett hvor mye motgang og dritt det har vært. Det er IKKE han som har æren av det. Husk dette, kle deg pent fresht, smink deg naturlig, bruk en touch av parfyme han kjenner til på f..., og vær rolig. Pust med magen, ta med deg en flaske vann og nail it! :)

Lykke til! Klem <3

Anonym poster: a02dc6916084ce81444f6e569d61e6c6

Tusen takk. Tror at motgangen har gjort meg sterk, for jeg føler meg sterk nå, selv om jeg var nedi golvet i starten. Jeg har, som du sier,vært alene med barna i 3 1/2 mnd, og han har truffet dem bare 5-6 ganger, de siste to mnd har han valgt å ikke komme på samvær i det hele tatt ( for å forsøke å presse gjennom et samvær som passer HAN bedre, uten å ta hensyn til barna) Lytter til alle gode råd her jeg !
Skrevet (endret)

Enig med alle over: møtt opp til samtale pent stelt, blid og hyggelig, men pass på å ikke overdrive.

Jeg gremmes nå i ettertid hvordan jeg i en periode med all tydelighet viste min x hvor jævli jeg hadde det. Jeg var totalt i kjelleren og det vistes godt. Jeg var trist, sur og jeg skjønner godt at han ikke kunne komme seg fort nok bort og tilbake til den freshe elskerinna. Jeg skulle tatt tak i meg selv. Lett å være etterpåklok.

I starten er man jo gjerne langt nede, det var jeg også, men jeg har jobbet mye for å komme meg opp. Ser framover og er veldig glad jeg har barna hos meg og den støtten de gir meg.Jeg vet bare at det skal ikke så mye til for å overgå den elskerinna/min ex-venninne. Han har ikke gått etter utseende, for å si det sånn.Er vel ikke helt greit å si det, men det er sånn det er. Føler meg ganske bra, så jeg er forberedt. Takk for gode råd :) :) :) Endret av Pippi65
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne men jeg var utro mot mannen min og valgt å flytte fra ham og til elskeren min. Hadde jeg møtt min eksmann blid og fornøyd etterpå da hadde jeg blitt superletta fordi jeg da hadde følt mindre dårlig samvittighet. Å måtte se ham være lei seg og vite at det var min feil var en myyyye mer effektiv "straff".

Anonym poster: 4f22b994f1f83c52f7d7dd61307f2647

AnonymBruker
Skrevet

Enig med alle over, dette klarer du med glans. :) Kom inn i rommet og ikke vis noe form for sorg eller at du er lei deg. Jeg prøver å tenke motsatt, og det jeg mest hadde blitt lei meg av er om eksen min hadde kom inn strålende blid uten å sørge, om jeg hadde vært den som var utro. Perfekt straff ;)

Anonym poster: 34e749efca486621beac97dbadf39ffc

Skrevet

Alt jeg ville sagt er allerede sagt, så jeg vil bare ønske deg lykke til :)

Skrevet

Enig med alle over, dette klarer du med glans. :) Kom inn i rommet og ikke vis noe form for sorg eller at du er lei deg. Jeg prøver å tenke motsatt, og det jeg mest hadde blitt lei meg av er om eksen min hadde kom inn strålende blid uten å sørge, om jeg hadde vært den som var utro. Perfekt straff ;)

Anonym poster: 34e749efca486621beac97dbadf39ffc

På det første meklingsmøtet var jeg mye mer lei meg og klarte ikke å skjule det.Denne gangen er jeg sterkere. Gleder meg til å vise han at jeg faktisk har det bra ! Kanskje svir det litt for han at han ser jeg har det så bra.
Skrevet

Alt jeg ville sagt er allerede sagt, så jeg vil bare ønske deg lykke til :)

Tusen takk, det hjelper med all støtten man får her inne :)
Skrevet

Jeg er kvinne men jeg var utro mot mannen min og valgt å flytte fra ham og til elskeren min. Hadde jeg møtt min eksmann blid og fornøyd etterpå da hadde jeg blitt superletta fordi jeg da hadde følt mindre dårlig samvittighet. Å måtte se ham være lei seg og vite at det var min feil var en myyyye mer effektiv "straff".

Anonym poster: 4f22b994f1f83c52f7d7dd61307f2647

Mulig en utro kvinne tenker sånn, jeg er ganske sikker på at de fleste menn overhode ikke gjør det. Nå kan ikke jeg være 100 % sikker, men jeg tror ikke min x hadde mye dårlig samvittighet når han så hvor nedfor jeg var. Tror ikke et sekund at jeg "straffa" han ved å vise hvor langt nede jeg var, nesten så det var motsatt. Jeg opprettholdt på en måte makten han hadde over meg når han så hvor tungt jeg hadde det - det bygde egoet hans.

Da jeg snudde og la meg i selen for både å virkelig få det bedre og i alle fall gi uttrykk for det overfor han, begynte han plutselig å bry seg med om jeg hadde det bra, om jeg hadde planer for helga osv. Og ble drittsur når jeg ikke svarte han.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

I starten er man jo gjerne langt nede, det var jeg også, men jeg har jobbet mye for å komme meg opp. Ser framover og er veldig glad jeg har barna hos meg og den støtten de gir meg.Jeg vet bare at det skal ikke så mye til for å overgå den elskerinna/min ex-venninne. Han har ikke gått etter utseende, for å si det sånn.Er vel ikke helt greit å si det, men det er sånn det er. Føler meg ganske bra, så jeg er forberedt. Takk for gode råd :) :) :)

:sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...