FantasDick Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Samboeren min blir 30 år på torsdag og jeg har enda ikke kjøpt gave. Jeg er helt blank, klarer ikke komme på noe så awesome som han fortjener. Hjelp meg! Elsker alt som har med sport å gjøre - særlig fotball. Elsker musikk. God på tekniske dingster, men jeg er nok mer nerd enn han på dette området. Har egentlig ingen spesielle interesser utover å se sport på tv, spille på data/mobil/xbox, se serier osv. (altså ingen bil-, fiske- eller jaktentusiast). Tenkte på konsertbilletter, men finner ingen konserter med artister han liker (hører lite mainstream), bortsett fra én konsert på fredag, men den har vi allerede snakket om å dra på. Jeg hadde bursdag for noen dager siden, og fikk en ukes til Split av han (reiser i mai), så en reise blir litt vanskelig da vi har både hund og barn og det er ikke så greit å finne pass til begge to. Han har nylig kjøpt/fått ny mobil, klokke, penger til en utenlandstur han ønsker seg, tekniske dingster, alt av klær/sko/tilbehør.. Ikke er jeg stinn av gryn heller, men har lagt av ca. 3000,-.
Gjest Inggolf Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Jeg har feira 30 årsdagen til broren min i helgen, og gaven ble dette ---> http://www.lefdal.com/product/foto-video/videokamera/HDRPJ200BK/sony-hdr-pj200-videokamera Men han venter sitt første barn, så jeg tenkte at den kom godt med sånn sett... Så jeg vet ikke hva du tenker om det til din kjæreste? Broren min ble ihvertfall superglad og strrrrrrålende fornøyd
FantasDick Skrevet 7. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2013 Jeg har feira 30 årsdagen til broren min i helgen, og gaven ble dette ---> http://www.lefdal.co...200-videokamera Men han venter sitt første barn, så jeg tenkte at den kom godt med sånn sett... Så jeg vet ikke hva du tenker om det til din kjæreste? Broren min ble ihvertfall superglad og strrrrrrålende fornøyd Takk for tips, men vi har flere videokameraer (og speilrefleks, kompaktkameraer, flere flatskjermer, flere spillkonsoller, alt av utstyr til huset, kaffemaskiner, datamaskiner, tabs, younameit!). Jeg sliter skikkelig her nå. Han har alt, eller så kjøper han seg det.
FantasDick Skrevet 7. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2013 (endret) kjøp Sonos musikksystem, den er feeeet! Takk for tips til deg også, men vi har allerede et velfungerende system med ny lydplanke, trådløs sub og mediasenter-pc med remote - både på stua og soverommet. Edit; føler meg skikkelig kravstor og håpløs her nå, men.. Håper likevel dere fortsetter å komme med forslag. Endret 7. april 2013 av FantasDick
Gjest Inggolf Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 Takk for tips, men vi har flere videokameraer (og speilrefleks, kompaktkameraer, flere flatskjermer, flere spillkonsoller, alt av utstyr til huset, kaffemaskiner, datamaskiner, tabs, younameit!). Jeg sliter skikkelig her nå. Han har alt, eller så kjøper han seg det. ja, okey... Tekniske duppeditter er ganske åpenbart uaktuelt Jeg fikk med meg at du fikk en reise, men jeg tenkte kanskje å gi han en fotballtur for å se favorittlaget, dersom han har et utenlandsk favorittlag? Eller blir det på en måte å herme? eller hva med et kite-kurs? Broren min var på det for et par år siden.. Kurset varte en hel helg på fjellet hvor de kitet hele dagen og spiste god mat og lagde fest både fredag og både lørdag kveld. I følge han så var det en suksessfull knalltur! (det finnes nybegynnere, øvde og enda mere øvde- grupper) et fallskjermhopp?
Kriz Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 Men hvis han har alt, da er det problematisk... Da må du gi gaver som han ikke kan kjøpe seg som f.eks.. at du lager/inviterer på romantisk middag, kino, teater etc.. eller opplevelsestur eller billett til sweden rock om det er hans sjanger
MissStiles Skrevet 7. april 2013 #8 Skrevet 7. april 2013 Samboeren min fylte 30 år forrige måned. Jeg kjøpte en koffert til han + billetter til show på Latter. Han ble kjempeglad.
FantasDick Skrevet 7. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2013 Tur til utlandet for å se en fotballkamp er det jeg har mest lyst å gi han, men jeg kan seriøst ingenting om fotball og vet ikke hva han liker (tror ikke han vet det helt selv heller). Han er hardbarket Rosenborgsupporter her i Norge, det vet jeg, men i utlandet aner jeg ikke.. Han snakker varmt om mange, mange lag og klubber i utlandet, men jeg vet ikke om han favoriserer noen. Er jo livredd for å velge en skikkelig dårlig kamp også - det må jo være tidenes nedtur om han får tur til å se to nobody-lag eller to lag han hater og ikke har noen interesse av å se.
Gjest Inggolf Skrevet 7. april 2013 #10 Skrevet 7. april 2013 Tur til utlandet for å se en fotballkamp er det jeg har mest lyst å gi han, men jeg kan seriøst ingenting om fotball og vet ikke hva han liker (tror ikke han vet det helt selv heller). Han er hardbarket Rosenborgsupporter her i Norge, det vet jeg, men i utlandet aner jeg ikke.. Han snakker varmt om mange, mange lag og klubber i utlandet, men jeg vet ikke om han favoriserer noen. Er jo livredd for å velge en skikkelig dårlig kamp også - det må jo være tidenes nedtur om han får tur til å se to nobody-lag eller to lag han hater og ikke har noen interesse av å se. ta en telefon til en av hans beste kompiser, så får du nok hjelp til å organisere dette, og ikke minst få vite hvilket lag som gjelder 2
FantasDick Skrevet 7. april 2013 Forfatter #11 Skrevet 7. april 2013 (endret) ta en telefon til en av hans beste kompiser, så får du nok hjelp til å organisere dette, og ikke minst få vite hvilket lag som gjelder A'a, chatter med den mest fotballinteresserte kompisen hans as we speak. Håper det er hjelp å få! Edit, men dere må bare komme med flere forslag, tanker og innspill. Endret 7. april 2013 av FantasDick
FantasDick Skrevet 11. april 2013 Forfatter #12 Skrevet 11. april 2013 Uff, jeg fikk ikke ordnet med en slik tur som jeg tenkte, på grunn av kort tid, høy pris og vanskelig å skaffe billetter til de rette kampene. Endte opp med å kjøpe sykkel til han istedet (han har ønsket seg det en stund). Slang med litt utstyr til både han og sykkelen, billetter til RBK - Start i morgen/tur på byen med kompisene hans og litt godteri. Og en ring - fra hunden.
Gjest Inggolf Skrevet 12. april 2013 #13 Skrevet 12. april 2013 Uff, jeg fikk ikke ordnet med en slik tur som jeg tenkte, på grunn av kort tid, høy pris og vanskelig å skaffe billetter til de rette kampene. Endte opp med å kjøpe sykkel til han istedet (han har ønsket seg det en stund). Slang med litt utstyr til både han og sykkelen, billetter til RBK - Start i morgen/tur på byen med kompisene hans og litt godteri. Og en ring - fra hunden. Det var en kjempebra gave! Den synes jeg du skal være fornøyd med altså, og det håper jeg jaggu at han ble også! Jeg tror du er en god kjæreste 1
FantasDick Skrevet 12. april 2013 Forfatter #14 Skrevet 12. april 2013 Det var en kjempebra gave! Den synes jeg du skal være fornøyd med altså, og det håper jeg jaggu at han ble også! Jeg tror du er en god kjæreste Aw, tusen takk, Noz. <3 Han virka fornøyd i alle fall, men ble nok overrasket over sykkelen.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #15 Skrevet 12. april 2013 Håper du kjøpte billetter på kjernen-tribunen, der det gjelder å være! ;p Anonym poster: 2374d81b355f11e35345b9eaab6f05ce
FantasDick Skrevet 15. april 2013 Forfatter #16 Skrevet 15. april 2013 Får ikke til å sitere, men ja, bestilte billetter på kjernen. Teit at det ble uavgjort, da. :/
Anetteee_84 Skrevet 15. august 2013 #17 Skrevet 15. august 2013 (endret) G Endret 28. august 2013 av Anetteee_84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå