esmer Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Har brunt hår og helt svarte øyenbryn.Det ser så ufattelig unaturlig ut selv om det kommer fra naturens side Frisøren min sa at det ikke var mulig å bleke øyenbrynene,men det må da gå ann? Jeg har vurdert å bleke dem med ansiktsbleking fra vita, som jeg tidligere har brukt for å bleke hårene på armene, for så å tegne over med bryn øyenskygge - hver dag Så, har dere noen erfaringer? Noen som har det på samme måte som meg?
Lykkelitenen Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Du kan få det gjort i noen salonger. Jeg vil absolutt prøve salong fremfor å eksperimentere selv, området rundt øynene har tynn hud, blekingen kan gjøre store skader om du er uforsiktig og resultatet kan bli veldig rart. Jeg tror nok ikke det er så gale som du selv ser det, de fleste har en annen farge på bryn enn resten av håret på kroppen, men vi legger jo oftest merke til slikt på oss selv og ikke på alle andre
Gjest FiskenBlub Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Jeg farget en gang øyenbrynene rød, med hårfarge Det gikk fint det, eneste var at fargen dro ut etter noen få uker. Farget bare på gøy så gjorde ingenting. Sikker på at det er så ille som du tror? Mange som blekner håret og har mørkere øyenbryn. Synes ikke det ser rart ut. Det verste som kan skje er at du får helt gule øyenbryn Aldri prøvd å bleke selv så vet ikke hvordan det funker. Men å ha heelt lyse øyenbryn man nesten ikke ser er heller ikke pent
chepooka Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Don't do it. Sjansen for at dette ikke ender opp med resultatet du hadde sett for deg er stor. Om du synes kontrasten er for stor mellom hår og øyenbryn kan du kanskje farge håret ditt en nyanse mørkere?
Cathrine88 Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Jeg gjorde det en gang da jeg var 13-14 år, og det ble, ujevnt, flekkete og jævlig. Dessuten så det enda mer idiotisk ut når de begynte å vokse ut igjen - svart ettervekst på lyse øyenbryn har aldri vært en bra look. Jeg har lyst rødbrunt hår og helt mørke øyenbryn. Noen tror at de er farget, men jeg får ofte komplimenter for dem også.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #6 Skrevet 8. april 2013 Jeg har naturlig nesten svarte øyenbryn og mørkeblondt hår på hodet. Har aldri farget øyebrynene. Har fått mange komplementer på øyenbrynene og får stadig spørsmål om hvilken farge jeg har farget de med, og folk blir like overrasket over at jeg ikke har farget de. Jeg syns også selv at det er fint med mørke øyenbryn selv om håret er lysere. Så jeg hadde ikke gjort noe om jeg var deg. Heller nappet de tynnere eller noe sånt, men ikke for tynne. Orker du virkelig å måtte "fargelegge" øyenbrynene hver eneste dag?? Jeg trur ikke at det blir fint, og iallefall ikke når det gror ut. Anonym poster: 0a1df4bcef640717b682d565e21f4b8d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå