AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Fikk et pudder av en venninne som fikk til jul og hun bruker det ikke. Og jeg aner ikke hvordan en skal bruke det, fin gjeng Det er et bilde også som jeg laster opp. Det er pulver i løs form i et glass, og et lite nett over, og masse pulverpudder oppå den nettingen, så jeg må psse på hvlken vei jeg holder krukka, ellers drysser det over alt. Det er ikke lett å påføre heller, altfor mye blir med på børsten og det drysser over alt da og. Jeg tror jeg gjør alt feil. På krokka står det "natures mineral" eller noe, merke body shop. Hjelp? Anonym poster: e5ba2b3a25c36be7fbf973c3c9bfbf55
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Okay.. Du tar bittelitt pudder på en børste, så dunker du forsiktig børsten på kanten av boksen slik at det overflødige drysser av. Så påfører du det det i sirkelbevegelser i ansiktet til du er fornøyd med resultatet. Du må skkert ta på mer pudder underveis. Anonym poster: 290e26f928619236a03cb95491714f09
Britt Banditt Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Jeg pleier å ta litt pudder i lokket, så bruker jeg en kabuki (stor børste) som jeg jobber inn i sirkelbevegelser nede i lokket (rundt og rundt i lokket i et minutt eller så), så på huden. Det er mineralfoundation 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Tusen takk for svar begge to =) Jeg bruker aldri sminke men har lyst til å prøve for jeg synes dette satt fint på huden min, og nå vet jeg hva det er og hvordan det fungerer Anonym poster: e5ba2b3a25c36be7fbf973c3c9bfbf55
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 Bruk en litt tjukk børste, og ta oppi litt pudder i lokket. Så sirkler du børsten rundt, og "tapper" av børsten på kanten av lokket sånn at det overflødige faller tilbake i boksen. Husk at det er viktig at du "jobber" pudderet godt inn i børsten, sånn at det ikke bare ligger utenpå. En sånn feks. Anonym poster: 76585819c5d43b86ca19c7e03f4f04d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå