AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Det har seg sånn at naboene i underetasjen, 3 gutter i 20-åra, har et ganske kraftig tv-anlegg. Det må være en helt sinnsyk bass, fordi det rister i sofaen, gulvet etc. Det er for så vidt greit nok. Men den dundrende basslyden er utrolig slitsom å høre på i lengden. De ser veldig ofte på TV/film til alle døgnets tider. Jeg synes egentlig de skal få lov til det på dagtid og tidlig kvelden, men det er sååå slitsomt. Og det er flere ganger i uka. Det nytter ikke å sette seg ned med en bok, og vi må ha tven på unødvendig høyt. Er der greit å si ifra? Har ikke noe forhold til dem annet enn at vi hilser når vi møtes i døra Anonym poster: abffe09eed13ae6e12c49a91c2b8eea6
Gjest Spiderpig Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Jeg hadde sagt i fra. Mye mulig de ikke er klar over det selv (Hvor godt det høres altså). Men si i fra på en ordentlig og hyggelig måte, og forklar at det rister godt og at du ikke får sett tv selv pga bassen deres.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Ja jeg ville sagt i fra, de kan jo bare dempe lyden litt, de vil vel neppe få hørselsskader. Eller at de kan dempe bassen. Når man bor "sammen" med naboene sine så bør man vise noe hensyn selv om det ikke er kl 3 om natten. Anonym poster: 57b39e81a59d39ee673cd47ed527e214
smalls Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Det er lov til å si ifra hvis det blir alt for voldsomt. Si i fra på en hyggelig måte, så forstår de sikkert
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Snakk med dem du. Sannsynligvis har de et annet modenhetsnivå enn mine kjære naboer. Anonym poster: b91f98ce77c6b343e16d4ea19139938d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå