Gå til innhold

Singel igjen... Hva nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble singel i dag igjen. så hva skal man gjøre? Hva er positivt med å være singel egentlig?

Hvor lenge burde man være singel før man begynner å rote med andre igjen?

Hvor finner man potensielle menn/kvinner (jeg er bifil)?

Nettet er ikke noe sted for meg, de 3 siste kjærestene mine fant jeg (eller, de fant meg kan man vel heller si) på nettet, og det gikk ikke så bra.

Anonym poster: 99186a00e562d7cf464785a9c559a796

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Hva med å bare kose deg som singel?

Bruk tid på venner, bøker, trening og ellers ting som gir deg positiv energi? Det er jo finfint å være singel på våren og du trenger faktisk ikke et annet menneske for å være glad og lykkelig.

Dessuten. Du blir langt mer tiltrekkende for en partner dersom du utstråler indre glede. Det virker mindre desperat enn når du går rundt og tenker at enhver du treffer muligens kan bli en partner.

Gjest Chloè
Skrevet

Du har vel ikke hatt en mann limt inntil deg fra fødselen av?

Du dør ikke av å være alene. Hva som er positivt? Alt

Gjest Elissima
Skrevet

Hva med å bare kose deg som singel?

Bruk tid på venner, bøker, trening og ellers ting som gir deg positiv energi? Det er jo finfint å være singel på våren og du trenger faktisk ikke et annet menneske for å være glad og lykkelig.

Dessuten. Du blir langt mer tiltrekkende for en partner dersom du utstråler indre glede. Det virker mindre desperat enn når du går rundt og tenker at enhver du treffer muligens kan bli en partner.

Hurra for deg Tidssone, liker det du skriver :)

Det er ingen regel for hvor lang tid det må ta før du finner deg en ny. Du må gjøre det som er best for deg selv. Og det er først å fremst å tenke på deg selv framover, og være litt ego :) Enjoy!

Skrevet

Singellivet er fantastisk. Du kan gjøre hva du vil når du vil uten at noen andre har noe å si i det (innenfor moralske grenser og lovene selvsagt). I dag feks har jeg ikke vært utenfor døra, bare fordi jeg er fyllesjuk og ikke har lyst :) I går ble det impulstur på byen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...