Janis Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 (enter tasten min virker plutselig ikke )Hvitt og rødt er selvsagt utelukket. Bryllupet er 25 mai, så de kan jo være heldige med været. Jeg har funnet en kjole på Light in the Box, som er rå lekker i sort. Og en annen som er fin i kongeblå eller mørk lilla/drue. Trenger tips og råd
Gjest Tigress Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Du kan bruke alt anna enn raudt, kvitt og svart, ville gått for ein av dei som ikkje er svarte.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Hvorfor kan du ikke bruke svart eller rødt? Anonym poster: 37bbb7e21615bdc614c629cd08c88f28
Janis Skrevet 8. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2013 Det er ingen "regler for å ikke bruke sort", men det kan kanskje bli litt kjedelig? (enter tasten funker fortsatt ikke) Fra "gammelt av" betyr det at man har hatt seg med brudgommen, eller er veldig utfordrende. Kvinner skal ikke kle seg i rødt da det er en "erotisk" farge, dette er brudens dag, ingen annen kvinne skal prøve å stjele oppmerksomheten.
Janis Skrevet 8. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2013 Hvilken type kjole er mest flatterende? Type sånn: http://www.lightinthebox.com/sheath-column-v-neck-floor-length-chiffon-bridesmaid-dress_p205867.html Jeg har dessverre litt store flanker, overflødig hud etter bukplastikk.
Gjest Tekola Skrevet 8. april 2013 #6 Skrevet 8. april 2013 (Mulig du finner noe hjelp for entertasten her) Svart kjole med litt farger som tilbehør går fint. Ellers, ja, knallrødt og helt hvitt skal man helst styre unna. Men det kommer veldig an på brudeparet også. Er ikke alle som er så nøye på det. I vårt bryllup var det flere svarte/mørke kjoler, men da med en fargerik jakke over, et sjal eller lignende. Synes det var helt greit
Gjest Tekola Skrevet 8. april 2013 #7 Skrevet 8. april 2013 Angående type kjole så ville jeg sett litt på noe alla disse, tror jeg. Men det er jo naturligvis avhengig av hva du føler deg komfortabel med også! Skjønte ikke helt hvordan midtpartiet ditt ser ut, men å legge fokus på bryst og midje pleier å være en slager (De er alle fra Torunns Drømmekjoler)
Gjest Tigress Skrevet 8. april 2013 #8 Skrevet 8. april 2013 Hvorfor kan du ikke bruke svart eller rødt? Anonym poster: 37bbb7e21615bdc614c629cd08c88f28 Svart er ein sorgfarge og raudt konkurrerer med bruden i merksemd, slik som kvitt. Dessutan seiest det at raud kjole syner at du har hatt deg med brudgommen.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #9 Skrevet 9. april 2013 Svart er ein sorgfarge og raudt konkurrerer med bruden i merksemd, slik som kvitt. Dessutan seiest det at raud kjole syner at du har hatt deg med brudgommen. Ufattelig teit regel... Og mange går jo med svart kjole på andre fester uten at det ansees som en sorgfarge da. Anonym poster: 37bbb7e21615bdc614c629cd08c88f28
Gjest Tigress Skrevet 10. april 2013 #10 Skrevet 10. april 2013 Ufattelig teit regel... Og mange går jo med svart kjole på andre fester uten at det ansees som en sorgfarge da. Anonym poster: 37bbb7e21615bdc614c629cd08c88f28 Eg svarte berre på eit spørsmål om kvifor ein ikkje skal bruke svart eller raudt i eit bryllaup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå