AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 I flere måneder etter at kjæresten/eksen var utro, har jeg våknet opp med et hogg i magen. Etter en fin drøm er jeg liksom tilbake i realiteten og får sjokket på nytt igjen. "Hvordan kunne han..."-fortvilelsen har ligget som en vond klump i meg hele tiden. I dag våknet jeg opp og følte noe annet. Jeg følte meg som meg igjen, og jeg følte en slags distansert skuffelse. "Sånn er han." Ingen fortvilelse. Bare konstatering, ro, styrke og skuffelse. Etter noen timer gikk det over og jeg var tilbake med den vonde klumpen. Vet ikke hvordan jeg kan snu følelsene til den mer distanserte varianten jeg våknet opp med i dag tidlig, men håper det overtar mer og mer fremover. Erfaringer? Anonym poster: f6ced8406f6da74e8ec0b226f9922b97
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 I flere måneder etter at kjæresten/eksen var utro, har jeg våknet opp med et hogg i magen. Etter en fin drøm er jeg liksom tilbake i realiteten og får sjokket på nytt igjen. "Hvordan kunne han..."-fortvilelsen har ligget som en vond klump i meg hele tiden. I dag våknet jeg opp og følte noe annet. Jeg følte meg som meg igjen, og jeg følte en slags distansert skuffelse. "Sånn er han." Ingen fortvilelse. Bare konstatering, ro, styrke og skuffelse. Etter noen timer gikk det over og jeg var tilbake med den vonde klumpen. Vet ikke hvordan jeg kan snu følelsene til den mer distanserte varianten jeg våknet opp med i dag tidlig, men håper det overtar mer og mer fremover. Erfaringer? Anonym poster: f6ced8406f6da74e8ec0b226f9922b97 Er du fortsatt sammen med kjæresten din, eller gjorde du det slutt pga utroskapen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå