meesah Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 har akkurat tilbrakt en uke med kjæresten min. I morgen får jeg igjen barna mine, og dagen i dag skal brukes til klesvask, pakking (skal flytte) og div husarbeid. Men jeg bare savner de sånn. jeg savner barna mine...lengter etter de og hater at jeg må dele på samværet (bare fordi jeg savner de sånn). Og jeg savner kjæresten min når jeg er sammen med barnq (har ikke involvert de med hverandre enda). Jeg føler at jeg burde ha vent meg til tingenes tilstand nå, men i stedet blir det bare verre. Hvor lang tid tok det for dere andre med 50-50 deling å venne dere til det. Hva gjør dere for å dempe savnet..? Går snart på veggen her.. og hva med kjærestesavn?
Enyya Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Har hatt det som deg lenge, men nå flytter straks jeg og kjæresten min sammen og da slipper jeg ihvertfall å savne han lenger. Sønnen min vil jo fortsatt være borte annenhver uke, og tror aldri jeg kommer til å være tilfreds med det. Men jeg setter kvalitet før kvantitet og tenker at jeg tross alt er heldig som har en pappa til sønnen min som stiller opp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå