Gjest Trina Skrevet 29. mars 2004 #1 Skrevet 29. mars 2004 Jeg har lenge brukt Exaggerate maskara fra Rimmel (den i svart etui), men den har visstnok gått ut av produksjon. Har prøvd den nye Exaggerate, men fytti rakkern' for en forskjell! Den nye har en langt dårligere kost, og jeg som bruker vippetang gjør at vippene bøyer seg "nedover" av denne maskaraen (det samme gjelder forøvrig Estee Lauders maskaraer) Irriterende! :evil: Så, nå er jeg på jakt etter en maskara som ikke bøyer vippene nedover når man bruker vippetang først, og som gir volum. Hva med denne Diorshow, eller Amplicils (?) Takk for svar.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #2 Skrevet 30. mars 2004 Akkurat det problemet har jeg også; trodde det var bare meg, jeg! Mange av de nye mascaraene på markedet nå egner seg ikke i kombinasjon med vippetangbruk. Vippene blir stående rett ut! Har ikke tall på hvor mange mascaraer jeg har kjøpt, men som bare har blitt liggende etter første gangs bruk. Anbefalinger om gode mascaraer som egner seg i kombo. med vippetang ønskes! På forhånd takk. :-)
Amber Skrevet 30. mars 2004 #3 Skrevet 30. mars 2004 Jeg bruker Helena Rubenstein sin og synes den fungerer greit, men de vil nok bøye seg en smule nedover, uansett. Det blir jo "tyngre" liksom.... Men dette er et problem med alle mascaraer synes jeg, og jeg bøyer de litt ekstra opp.....
Christy Skrevet 30. mars 2004 #4 Skrevet 30. mars 2004 Prøv en av Rubenstein sine. Diorshow bøyde seg veldig ned på meg, så jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen. Da er Maybelline Sky high curves mye bedere.
Dina Skrevet 31. mars 2004 #5 Skrevet 31. mars 2004 Har aldri vært borti mascaraer som bøyer vippene "nedover", og jeg bruker også vippetang...!! :o Hvordan arter det seg?? Jeg har "alltid" brukt mascara fra Diro, men har de siste gangene kjøpte "Longitude" fra L`Oreal, og er faktisk mer fornøyd med den! Den er mindre "kladdete" på en måte... Dina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå