Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2004 #1 Skrevet 29. mars 2004 Ser mange er fornøyde med denne, men regner med at det er den til kroppen. Har noen prøvd kremen til ansiktet? Eller moussen?
Pip Skrevet 29. mars 2004 #2 Skrevet 29. mars 2004 Har ei venninne som jobbar på Body Shop, og ho skjønar ikkje kvifor dei har ein til ansiktet, for ho brukar den andre i ansiktet óg... Meir veit eg ikkje...
Tusenfryd Skrevet 30. mars 2004 #5 Skrevet 30. mars 2004 Jeg bruker den i ansiktet også, jeg. Har ikke falt meg inn å kjøpe to forskjellige.
Grooo Skrevet 30. mars 2004 #6 Skrevet 30. mars 2004 Jeg bruker den i ansiktet også' date=' jeg. Har ikke falt meg inn å kjøpe to forskjellige.[/quote'] Samme her... Hva er egentlig forskjellen? At den til ansiktet er i en mindre tube?!?! *ler*
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #7 Skrevet 30. mars 2004 Har vært vedig fornøyd med Nivea sin, men siden den lukter veldig mye ville jeg prøve en ny. Dermed ble det Body Shop sin.... har aldri blitt så sjollete noen gang og jeg har brukt MYE oppigjennom. Er selvfølgelig veldig nøye med å skrubbe huden først, for så å ta på body lotion. Etterpå er jeg veldig nøye med å fjerne rester i hårfestet, øyenbryn, neseroten samt at jeg vaser hendene godt. Kan forresten anbefale Estherderm, fikk en prøve av min hudpleier og det ble kjempefint, selv om det lukter litt....
Gjest dlu24 Skrevet 17. april 2004 #8 Skrevet 17. april 2004 Jeg prøvde denne i forrige uke, og synes den ble veldig oransje jeg :-? Ikke helt fornøyd med det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå