Gå til innhold

Date i morgen...og pms :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal møte en fyr fra nettet i morgen og det ser jeg frem til. Men så har jeg så inmari pms! Jeg er irritabel og har lyst til å grine og er ukonsentrert. Det er sjelden at humøret mitt går utover andre, men likevel er det sååå ubeleilig å føle seg som møkk første gang man skal treffe en hyggelig mann. Kommer ikke til å utsette daten heller, for det har vi gjort et par ganger allerede. "Nei, beklager vi må vente med å møtes til jeg ikke lenger har pms." Hohoho! Men ååååååååh, hvorfor må det være sånn!!

Gi meg et under, eller gi meg et fantastisk råd for å bli kvitt pms i en fei!! :grine:

Anonym poster: e0806e046f826f910c1a756a7ef4fcfe

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg antar du kan klare å ta deg sammen den stunden daten varer. Ta deg en sjokolade før du drar...

• Liker 2
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Det funker med en Valium eller to! Demper de verste nervene.

AnonymBruker
Skrevet

Det funker med en Valium eller to! Demper de verste nervene.

LOL. Skal jeg som aldri tar valium liksom putte i meg et par beroligende og sitte der sløv og halvfull? Nei, jeg tar heller en sjokolade! :fnise:

TS

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Blir ikke sløv av en eller to stk! Jeg har begynt å ta det hver gang jeg har PMS, det gjør livet mitt harmonisk :-)

Skrevet

Bruk kvelden på å grine, rase fra deg og le av alt;)

Så hiver du innpå sjokolade som de foreslås så skal du se at humøret ditt endre seg ved møte av en ny en :)

Skrevet

Bruk kvelden på å grine, rase fra deg og le av alt;)

Så hiver du innpå sjokolade som de foreslås så skal du se at humøret ditt endre seg ved møte av en ny en :)

Aldri hørt at sjokolade kan funke, men om samme det selv om det bare er placebo. :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Sjokolade? Jeg blir enda mer eksplosiv hvis jeg skulle finne på å putte i meg sukker når jeg er premenstruell jeg!

Men forøvrig, føler veldig med deg! Jeg takler ikke å sitt oppreist å snakke med venninner en gang når jeg er sånn, så skjønner problemstillinga! Får håpe han er så bra at det overskygger alt som raser inni deg. Lykketil!

Anonym poster: 25392244a621e78f4638325d1683fc4e

Skrevet

Blir ikke sløv av en eller to stk! Jeg har begynt å ta det hver gang jeg har PMS, det gjør livet mitt harmonisk :-)

Får du valium på resept mot PMS...???

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Får du valium på resept mot PMS...???

Nopes, da hadde jeg aldri fått :-)

Gjest spavalica
Skrevet

Valium mot PMS?Dummeste jeg har hørt.Her er det ikke snakk om angst eller depresjon,men om vanlige PMS simptomer.

Ts,det går jo nok bra.Hvis du begynner å gråte da er det bare å skylde på ,,allergien,, eller noe sånt :)

Eller det er bare å si sånn som det er :)Han kommer nok til å forså det :)

Skrevet

Valium mot PMS?Dummeste jeg har hørt.Her er det ikke snakk om angst eller depresjon,men om vanlige PMS simptomer.

Ts,det går jo nok bra.Hvis du begynner å gråte da er det bare å skylde på ,,allergien,, eller noe sånt :)

Eller det er bare å si sånn som det er :)Han kommer nok til å forså det :)

Jeg vet leger skriver ut medikamenter mot depresjon til kvinner med sterke PMS-plager, som da skal tas i perioder. Lest det på nett i hvert fall. ;) Men valium hørtes rart ut da.

Skrevet

Slik fikser du det: Innse at PMS ikke er en unnskylding for å være grinete.

Alle biologiske grunner vi menn bruker for å unnskylde vår håpløse oppførsel blir avfeid som idioti, mens dere damer kan gjøre "hva som helst" på PMS...

(vet dette ikke hjelper deg, men hvis du blir såååååå bitch på PMS er det jo greit at han vet det før det blir seriøst)

AnonymBruker
Skrevet

Slik fikser du det: Innse at PMS ikke er en unnskylding for å være grinete.

Alle biologiske grunner vi menn bruker for å unnskylde vår håpløse oppførsel blir avfeid som idioti, mens dere damer kan gjøre "hva som helst" på PMS...

(vet dette ikke hjelper deg, men hvis du blir såååååå bitch på PMS er det jo greit at han vet det før det blir seriøst)

Les hva jeg skrev i første innlegg: Det er det sjelden at pms-humøret mitt går ut over andre. Men når jeg skal prøve å vise meg fra min beste side, er det dumt å føle seg som crap innvendig.

Skrevet

Les hva jeg skrev i første innlegg: Det er det sjelden at pms-humøret mitt går ut over andre. Men når jeg skal prøve å vise meg fra min beste side, er det dumt å føle seg som crap innvendig.

oh, bomma litt på forståelsen av innlegget ditt ja. Håper det går bra hvertfall =D

AnonymBruker
Skrevet

Daten gikk veldig bra, og jeg overlevde psm-en. :) :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...