Gjest Lovisa Skrevet 29. mars 2004 #1 Skrevet 29. mars 2004 Hei! Jeg føler bare for å lufte noen tanker akkurat nå. Er litt forvirret, også kanskje litt fortvilet og hadde satt stor pris på noen hjelpende ord fra noen av dere. Saken er, at jeg traff en kjekk gutt på byen for omtrent en måned siden, der jeg og en venninne ble bedt på nachspiel hjemme hos ham senere den kvelden. Vi vekslet nummer, og har i ettertid truffet hverandre fire ganger (der han har tatt iniativet hver gang , men det betyr ikke at jeg ikke har vært intr. for det) De tre første gangene jeg traff ham, følte jeg at det har vært en god kjemi mellom oss. Vi virker som om vi har en del til felles og har alltid noe å snakke om, noe jeg tolker som veldig positivt. På lørdag, ble jeg bedt ut på en fest hos en kamerat av ham og takket ja. De to siste gangene var det ikke alkohol innblandet, imotsetning til denne kvelden. Vi drakk en del, og etter hvert begynte vi å kline og beføle hverandre ganske mye (noe vi ikke hadde gjort før), helt til vi sa farvel til hverandre og han betalte taxi for meg hjem (på 400 kr :o ) Problemet, er at jeg nå ikke vet hvor jeg har ham. Og omvendt. Han ringte til meg i dag, og lurte på om jeg kunne stikke innom jobben hans å levere bankkortet (jeg hadde det fra lørdag) og sa at han skulle på jobb, og derfor ikke kunne finne på noe. Noe som forsåvidt er greit og forståelig. Men nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre. Føler det er mitt ansvar å ta kontakt nå siden han har gjort det hver gang, men det er en såpass "laber" stemning mellom oss og lurer på hva jeg skal gjøre og oppføre meg. Noen tips? Hva bør jeg gjøre? Snakke med ham? Hva? Hilsen en urolig og forvirra sjel!
Joplaya Skrevet 29. mars 2004 #2 Skrevet 29. mars 2004 Ta initiativ jente! Gutten er helt klart interessert i deg. Go for it. Ta sjansen, du har ingenting å tape. Spør om dere skal gå på cafè en dag eller noe. Finn på ett eller annet. Good luck!
Gjest Lovisa Skrevet 29. mars 2004 #3 Skrevet 29. mars 2004 Takk for svar, Joplaya. Har lyst å ta intiativet ja, men er usikker på hva vi kan finne på. Vi har vært på cafè før, så den føler jeg er litt "oppbrukt" (eller?) Av en eller annen grunn, føler jeg at han ikke er så intressert nå som han var. Om jeg har noen grunn til det, vet jeg ikke. Kanskje bare en følelse. Har virket liksom litt stressa i telefonen, men det er kanskje naturlig siden det som skjedde på lørdag? Bare en liten avsporing :oops:
Joplaya Skrevet 29. mars 2004 #4 Skrevet 29. mars 2004 Spør om dere skal gå en tur, bowle, spille biljard eller lignende. At han hørtes stresset ut trenger ikke ha noen betydning. Jeg spør igjen: hva har du å tape?
Bitte Skrevet 30. mars 2004 #5 Skrevet 30. mars 2004 Enig med de forrige svarene...det værste du kan få er jo bare "nei". Håper bare ikke du har brent dine broer ved å gå "videre" med han...noen gutter er bare på jakt etter "det",vet du. De stikker når de har fått det de vil. :evil: Vi får håpe det ikke er tilfellet her. Uansett - good luck!
Gjest Lovisa Skrevet 30. mars 2004 #6 Skrevet 30. mars 2004 Hei igjen. Har tenkt å be ham ut på kino i helga, da vi faktisk har vært på bowling og biliard tidligere. Håper bare det passer. Og Bitte; jeg tviler på han er av den typen som bare er ute etter en ting, ettersom hva jeg har fått inntrykk av er han liksom ikke typen til det. Takk for alle lykke-til-hilsner, jeg trenger det kanskje!
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2004 #7 Skrevet 31. mars 2004 Noen er "playere" og det merker man jo ikke før de har fått sitt da... Men det er slett ikke sikkert at "din" er det. Stresset i telefonen kan jo skyldes litt nerver fordi dere kom så nære sist også... Ring ham bare du... Du har ikke noe å tape uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå