Gå til innhold

Levende Ord

Anbefalte innlegg

Er det noen, fortrinnsvis medlemmer, som kan fortelle meg litt om Levende Ord? Hva er "verdt å vite" for en utenforstående?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Eg er ikkje medlem i Levende Ord, og sympatiserer heller ikkje med deira truslære - sjølv om eg er kristen. Eg kjenner derimot nokre som er medlemmer der, i tillegg til at eg har vore på besøk på skulen deira, for å observere og innhente informasjon.

Det som er sentralt hjå Levende Ord, i motsetnad til mange andre kristne forsamlingar/menighetar, er trusforkynninga. Det vil seie - veldig kort sagt - at dei meinar at kor 'sterkt' ein trur har betydning for korleis det går med deg. Dei hevdar mellom anna ar alle kan bli helbreda frå sjukdom, viss dei berre trur nok. Dette er noko av det som virkar mest skremmande på meg og mange andre.

Ein annan ting er at dei forfektar ei lære kalt JDS (Jesus Died Spiritually)-lære. Det vil seie at Jesus ikkje døydde kroppsleg på krossen, men at han vart syndig, og deretter kom til helvete. Dette er òg veldig spesielt, og skil seg sterkt frå dei fleste andre kristne truslærer og bibeltolkingar.

Så er det jo forma på møta og sånn - møta deira er nok ganske 'frie' - det skjer mykje som ikkje er planlagt, kan ein seie. Mange møteleiarar har det med å seie 'åh, no kjenner eg at Gud vil at me ikkje skal gjere dette likevel, men det' og sånn. Det kan vere veldig uvant - i tillegg vil du finne mykje tungetale, gjerne mange menneske som står og talar i tunger i kor. (Ikkje som eg er vand med, der EIN gjerne har ein tungetale, som sidan vert 'omsett' til norsk av nokon andre)

Eg veit ikkje om det var noko av dette du lurte på - viss det er noko anna, må du berre spørje. Viss det er nokon frå Levende Ord som er her inne, kan dei gjerne fortelje meir enn meg, men dette er i alle fall det eg veit som gjer Levende Ord spesielt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

så jesus er i helvete nå? Da tror de på et fysisk helvete regner jeg med. Dette har jeg aldri hørt om. Har dem en tro på at jesus noen gang vil vende tilbake da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jesus er i helvete nå? Da tror de på et fysisk helvete regner jeg med. Dette har jeg aldri hørt om. Har dem en tro på at jesus noen gang vil vende tilbake da?

Neida, han kom opp att frå Helvete. Men, i staden for at Jesus døydde fysisk på krossen og stod opp frå dei døde etter tre dagar (som eg alltid har lært), meinar dei at han vart syndig, fòr til helvete, og var der i tre dagar. Altså at han døydde åndeleg - jfr. JDS-læra (= Jesus died Spiritually).

(Noko som forøvrig er vanskeleg å få til å stemme med det Bibelen seier, men det er ein annan diskusjon...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...