Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei

har iphone 4. har alltid brukt internett hjemme med iphonen gratis. men etter at jeg oppdaterte tlf, så står det 3G øverst. jeg tenkte ikke så mye over det og brukte å logge meg på nett som banlig. plutselig fikk jeg en sms fra tlf-leverandør at jeg har brukt opp datamengden som er i det abonnementet,men det var en stund før jeg "gikk ut" av nettet da.

spørsmålet er, hvordan ser jeg at det er wifi (gratis nett med iphonen) og når er det ikke?jeg tror jeg vet svart, men vil være sikker

Anonym poster: 7c5686f7c00f2d6e9ab8bbdab1e97a9c

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

litt avhengig av hvordan du setter den opp skal den koble seg opp til nettverk du legger til på den automatisk når du kommer innen rekkevidde.

Skrevet

litt avhengig av hvordan du setter den opp skal den koble seg opp til nettverk du legger til på den automatisk når du kommer innen rekkevidde.

..og som regel blir wifi prioritert over 3G, dvs er det et wifinett i nærheten, bruker den heller det enn mobilnettet. Jeg tipper oppdateringen nullet ut passordet til wifi-hjemmenettet, og mobilen brukte derfor det eneste nettet den hadde tilgang til: Mobilnett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...