Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2004 #1 Del Skrevet 29. mars 2004 Dama har etterhvert større problem med at jeg bruker kondom. Vanligvis går hun på piller, men av og til glemmer hun den og da må vi bruke kondom til hun er på track igjen. Det er nesten som hun får en allerisk reaksjon (ømt, sårt). Erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 29. mars 2004 #2 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har samme problem, blir rød, øm og sår i underlivet om vi bruker kondom når vi har sex. I mitt tilfelle skylles dette en form for mild latex allergi. Prøv kondomer uten latex, se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 29. mars 2004 #3 Del Skrevet 29. mars 2004 Ømm og sår? Det er fordi dåke er vant til at begge har safter som blandast. Når man bruker kondom er det kunn hennes saft som er der, og det kan bli for lite. Bruk glidemiddel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 29. mars 2004 #4 Del Skrevet 29. mars 2004 Bruker dere glidemiddel når dere bruker kondom? Kan være det er det som skal til. Friksjonen blir en helt annen ved bruk av kondom enn uten. Da vi først begynte å bruke kondom ble jeg fort tørr og sår, glidemiddel var et must. I dag trengs det ikke, som om kroppen min har vent seg til det og skjønt hva som må til eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 30. mars 2004 #5 Del Skrevet 30. mars 2004 Det er ikke uvanlig å ha "gummi" allergi for oss jenter. De fleste vet ikke engang at de har det..men blir røde og klør etter samleie med kondom. Mitt råd er å smøre med feks Canesten - hjelper alltid. Og selvsagt,bruk av glidemiddel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil| Skrevet 30. mars 2004 #6 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg er også allergisk mot kondomer. Fikk en krem av legen som jeg smurte med, hun sa det så ut som jeg hadde eksem både i skjeden og utenfor. Får utslett også om fyren bruker "feil" såpe.. Har ennå ikke prøvd kondomen uten latex, for å se om det hjelper. Jaggu dyreforresten, 120,- for 5 stk :o Lurer på om de er å få på blå resept *flire* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #7 Del Skrevet 30. mars 2004 Vi har brukte masse glidemiddel, så det er ikke problemet. Skal prøve kondomer uten latex og se om det hjelper... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #8 Del Skrevet 2. april 2004 Latex allergi er ganske så utbrett. Og har man allergi mot latex, har man også allergi mot enkelte såper. Dvs det er ikke gummi og såpe man er allergisk mot egentlig, men et stoff som benyttes i produksjonen av begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #9 Del Skrevet 2. april 2004 Noen med kondom allergi tåler condomikondomer bedre, kanskje verdt et forsøk? (selges på kondomeriet, og tror de har en nettbutikk og?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå