AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Jeg har fått influensa, og vi skulle egentlig på fjellet idaf. Jeg måtte avlyse pga sykdom, men sa sambo kunne reise alikevel. Det var 2 andre som skulle blime. Jeg ligger å griner og vrir meg fordi jeg har så vond, så sier sambo "jeg skal bare på do så kommer jeg". Så hører jeg tvn blir slått på, og der sitter han til han skaø gå. Jeg ble sint, og da sa han "unnskyld" før han gikk! Er så forbanna! Ligger å sier at han alltid er der for meg, og så oppfører han seg slik! Har lyst å være eb annen plass eller sove når han kommer hjem ikveld. Føler meg avvist og verdiløs! Hva kan jeg gjøre for å ikle være sur ? Jeg vet jeg er sur helt til vi snakker sammen, men nå vil jeg ikke snakke med ham på en stund!! Anonym poster: 0fc99f4ff21f2395892a5727fc87b947
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Regner med du er et voksent menneske, og ikke et barn, som ikke klarer være hjemme alene noen timer pga sykdom? Anonym poster: 1b16d4efb42d080e446d2a970e5f7dfd 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Forresten så sa du at han kunne dra. Anonym poster: 1b16d4efb42d080e446d2a970e5f7dfd
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Men herregud da jente, hvor gammel er du? Du har influensa og trenger å hvile, sove. Du blir ikke friskere av at han sitter der og holder deg i hånda. Og det hjelper ingen om han også blir smittet. Best for dere begge at han lar deg i fred til du føler deg bedre. Du sier du ligger og vrir deg i smerter, men hmm, du er sprek nok til å sitte her på KG og klage. Grow up. Anonym poster: dc26221e0c7646dc95d987022835de4a 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 eg datt ut ved "blime" seriøst?!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 Vær voksen og ikke grin, din samboer sitt liv skal da ikke stoppe om du har en influensa, la han gå på ski. Han kan ikke helbrede deg så hvorfor ikke nyte tiden alene hjemme. Legg deg på sofaen og se den jentefilmen du har som han nekter å se. Ta en paracet el to for å få ned feber og fjerne smerter. Kos deg med te og drikk masse vann. Kos deg med potegull (jeg syns iallefall at det er bedre å spise enn sjokolade når jeg er syk) hvis du har og sats på at han lager middag når han kommer hjem. God bedring! Anonym poster: 53b2bf5757a7a83f96b563d3365e6f20
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2013 #8 Skrevet 7. april 2013 Du sa han kunne reise, og du er så vidt jeg forstår dårlig, men ikke så dårlig at det er farlig å la deg gå uten tilsyn. Kom tilbake om du ender opp med et magevirus og han ikke engang gidder hente et glass vann til deg, heller ikke handle annet enn det han selv vil ha, så du må be barnet du er tante for (som forøvrig har alvorlig sykdom i nær familie å ta hånd om) stikke innom etter mat du klarer holde på. For ekstra morro, besvim på badet, og end opp med at et annet familiemedlem som bor 10 timer borte ringer med jevne mellomrom for å sjekke at du fortsatt er noenlunde bevisst.
Gjest ts Skrevet 7. april 2013 #9 Skrevet 7. april 2013 TS her. Dere misforstår jo helt. Det var ikke at han reiste som såret meg, det var at han heller ville se tv enn å komme inn til meg med drikke og mat, som han LOVET før han gikk på do. Han kom aldri inn, han sa bare sorry før han gikk.
Gjest O___o Skrevet 7. april 2013 #10 Skrevet 7. april 2013 TS her. Dere misforstår jo helt. Det var ikke at han reiste som såret meg, det var at han heller ville se tv enn å komme inn til meg med drikke og mat, som han LOVET før han gikk på do. Han kom aldri inn, han sa bare sorry før han gikk. Ja, dette høres jo virkelig ut som en skillsmissegrunn. DUMP HAM!!! :flire:
Gjest LadySizz Skrevet 7. april 2013 #11 Skrevet 7. april 2013 Er det ingen som velger sine krangler/uenigheter litt mere med "omhu"? Er virkelig dette noe å reagere så sterkt på? Okei han sa han skulle gjøre noe før han dro,det ble ikke gjort så da får du vel bare gjøre det selv da? Du klarer vel å skaffe deg ett glass vann selv? Skal man henge seg opp i alle disse småtingene må det være tungt å være i ett forhold..
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #12 Skrevet 7. april 2013 TS her. Dere misforstår jo helt. Det var ikke at han reiste som såret meg, det var at han heller ville se tv enn å komme inn til meg med drikke og mat, som han LOVET før han gikk på do. Han kom aldri inn, han sa bare sorry før han gikk. Det var hensynsløst av ham, det er jeg enig i. Men fortsatt - du er ikke et barn, så reaksjonen din forstår jeg ikke. Må være feberen din eller noe. Du er et selvstendig menneske, gammel nok til å ha evne til å tenke rasjonelt. Din velvære er ikke betinget av at alle rundt deg gjør som du forventer av dem. På hvilken måte hjelper det deg og din situasjon at du lar dette forsure dagen din? Når han kommer hjem så kan du si til ham at du syntes det var dårlig gjort å ignorere deg når han hadde lovet å hente drikke til deg før han dro. Og så ferdig med saken. Kanskje han var distré et øyeblikk, det han gjorde betyr ikke nødvendigvis at han ikke bryr seg om deg eller ikke har empati, eller at du har grunn til å bestemme deg for at "nå er jeg sur og det har jeg tenkt å demonstrere!". Det er sånt femåringer gjør når de ikke får is i butikken. Rist det av deg, slapp av, ta vare på deg selv, så føler du deg snart bedre. Anonym poster: dc26221e0c7646dc95d987022835de4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå