AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Jeg har mange venner, de aller fleste er oppegående, snille, omtenksomme, ærlige, morsomme osv. Jeg har en venninne som utmerker seg. Hun ser helt normal ut, ikke noe spesielt pen eller stygg, men alle jenter vil være venn med henne/ være henne og alle gutter prøver seg på henne. Sånn har det alltid vært. Jeg skjønner det bare ikke helt, hva er det som fører til at en person har en såpass tiltrekningskraft? Jeg merker selv at jeg blir gladere når hun spør om vi skal finne på noe, enn noen av de andre venninnene mine. Det virker som de fleste hun kjenner konkurrerer om å være best venn med henne. Hun er veldig hyggelig, morsom og alt det der, men jeg har jo massevis av andre venner som også er det, men som ikke har en såpass stor innflytelse og kraft på andre folk. Hva tror dere er årsaken til at det finnes personer som absolutt alle vil være rundt? Jeg har tenkt litt på det i det siste og jeg skjønner det bare ikke.. Anonym poster: 2ed3e9bd92da5c63f53f2c985c9a626d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Jeg tror det har mye med utstråling å gjøre og at noen mennesker bare har evnen til å få andre til å føle seg bra i deres selskap. Anonym poster: aa1342fa885e2a06be37d81c49e071d6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Hørtes veldig kjent ut, kanskje jeg kjenner deg ? Tror det kan komme av mye forskjellig egentlig, men har inntrykk av at mange som er sånn endrer seg/personlighet etter hvem de er med og dermed passer veldig bra med alle, og alle føler de kommer ekstra godt over ens med den personen og vil at den personen skal bli deres "bestevenn". Personen er opptatt av å bli likt, og er sjeldent alvorlig mot andre, skyver ansvar over på andre, vil ikke bli oppfattet som den kjipe, konfliksky.. Anonym poster: 190125af56540b97aee24df1db8dbe9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå