Gå til innhold

Singel for "første gang" og altfor selvbevisst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 28 år som nylig har kommet ut av et veldig langt forhold. Har null erfaring med dating, flørting og det å treffe nye menn.. Og jeg må si jeg blir skremt etter å ha kjent litt på singeltilværelsen. Synes det virker helt forferdelig vanskelig å finne seg en ok mann der ute, da det er vanvittig mange vakre, smarte kvinner overalt virker det som, og konkurransen er beintøff.

Jeg har møtt en veldig bra mann litt til og fra de siste ukene, men jeg merker jeg sliter med å slappe av i hans selskap. Jeg grubler fælt over alt jeg gjør og sier, hvordan jeg ser ut, at hvert hårstrå må ligge rett osv. Han sier jeg er vakker, men har også i andre sammenhenger kalt andre vakre.

Muligens jeg er blitt miljøskadet etter å ha lest mye på ulike nettfora den siste tiden, hvor folk (les: menn) virker utrolig kravstore, og kvinner kan kalles "ekle" over en lav sko. Mange menn synes å grøsse av f.eks. at en kvinne ikke har barbert leggene på tre dager, mens de selv har pels på sine legger. Hva er det for slags holdninger? Vi er da alle mennesker!

Så til KGs menn: Hvor nøye er det egentlig at en kvinne er helt glattpolert og nystriglet ved hver anledning, at alt som blir sagt er totalt gjennomtenkt og reflektert?

Skal ikke utelukke at jeg kanskje ikke er helt klar for dating, men heller bør jobbe med egen selvtillit :vetikke:

Anonym poster: ce8a867cb70960487b29b0730a678e85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bry deg så mye om alt det negative som kommer fram på nettfora! Det er nok en del mennesker der ute som er sure, vriene, sære og ensomme som rakker ned på alt og alle for å bygge opp seg selv. Ikke ta dette til deg, vi er alle individer med ulike ønsker og preferanser, ikke la de få som skriver med store bokstaver på nettfora få bestemme hvordan du skal føle deg!!

Og til sist, det er ikke viktig at en kvinne er glattpolert og nystriglet ved enhver anledning. Vær deg selv!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...