AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Hei, jeg skal ha en presentasjon om ugandisk rap. Og det jeg lurer på om noen av dere kan høre forskjellen på denne sangen, som er fra Uganda. 735-the-collaboration-of-the-year-new-video-keko-ft-madtraxx-make-you-dance og med denne her sangen som er vestelig: foreskempel denne? hva er ulikt med dem to? eller er de like? jeg klarer aldri å hørre forskjell på musikk så håper dere kan hjelpe meg. Er helt grønn på dette området. Men er den sangen fra Uganda noe vi vestelige kunne hørt på? jeg tenker at den fra 50 cent er kjekkere å hørre på, men den fra Uganda var jo ikke helt verst eller? tusen takk for hjelpen Anonym poster: 9342b766e03fad93bc113a4ad491a9fc
Pringle Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Jeg synes Make You Dance var veldig fin! Den har elementer av trance og dance og disco i seg, pluss en eller annen latin-rytme, klarer ikke å plassere den, men jeg liker den! Og den er frisk og har et bra tempo. My Life var litt kjedelig, unntatt partiene med Eminem. Men altså, smak og behag, dette er min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå