AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Hei, jeg planlegger en Danmarkstur sammen med kjæresten min. Jeg er 18, og han er 23. Vi ønsker å dra på en lørdag og da er aldersgrensen 20 år, går det fint da når jeg reiser sammen med han? Må være helt sikker før jeg gidder å bestille billetter. Anonym poster: dad082f32682b6b37f4dd638fc8de174
Anglofil Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 (endret) Ring kundeservice og spør. Jeg ville dog ikke tatt sjansen, aller mest fordi jeg selv har opplevd å ikke få komme ombord med min mann. Dette var derimot med StenaLine, og det kan hende Color Line er mindre rigide. Var i samme situasjon som deg/dere. Jeg ringte faktisk kundeservice på forhånd, og sendte spørsmålet skriftlig. Begge kundebehandlere sa at "jada, det går fint". Hvem ble nektet adgang av vaktene? Jeg. Heldigvis hadde jeg bevis på dette og fikk erstattet hele turen + reisen til Oslo av Stena Line for deres tabbe. Mvh Yvonne Endret 7. april 2013 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Nei. Hei, jeg planlegger en Danmarkstur sammen med kjæresten min. Jeg er 18, og han er 23. Vi ønsker å dra på en lørdag og da er aldersgrensen 20 år, går det fint da når jeg reiser sammen med han? Må være helt sikker før jeg gidder å bestille billetter. Anonym poster: dad082f32682b6b37f4dd638fc8de174 Nei. Aldersgrenser Color Lines aldersgrenser avhenger av når og hvor du vil reise, og hva slags type reise du ønsker. Aldersgrensene gjelder for reisende uten følge av foreldre/foresatte. Foresatt Som foresatt regnes voksen person som reiser i foreldres sted, og som påtar seg ansvaret for person(er) under aldersgrensen. Foresatt må være minimum 18 år eldre og registrert på samme bestilling. Han er ikke foresatt. Ergo får du ikke reise med Nazi-Line Anonym poster: a2c27f4fe4d8236e6239340396c3d5ff
Solbærsaft Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 (endret) Nei. Nei. Aldersgrenser Color Lines aldersgrenser avhenger av når og hvor du vil reise, og hva slags type reise du ønsker. Aldersgrensene gjelder for reisende uten følge av foreldre/foresatte. Foresatt Som foresatt regnes voksen person som reiser i foreldres sted, og som påtar seg ansvaret for person(er) under aldersgrensen. Foresatt må være minimum 18 år eldre og registrert på samme bestilling. Han er ikke foresatt. Ergo får du ikke reise med Nazi-Line Anonym poster: a2c27f4fe4d8236e6239340396c3d5ff Kjedelig å være ung forelder og så ikke kunne regnes som foresatt av danskebåten når du vil ha med 10-åringen på tur... Edit: men aldersforskjellen gjelder kanskje ikke når det er snakk om mor/far. Kjipt å måtte ha med fødselsattest på ungen for å bevise at man er forelder... Endret 7. april 2013 av Solbærsaft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå