Gjest snyball Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 De siste dagene så har vifta i Macen min sust uten like etter bare 10 minutters bruk. Det eneste jeg har brukt den til i det siste er surfing på internett, og mye skriving i word. De eneste gangene den har sust før er når jeg har sett film og serier på nett. Den er 1 år gammel. Noen som vet hva jeg bør/kan gjøre for å roe nervene til macen?
Gjest BabyBlue Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Har du programmer kjørende i bakgrunnen? Gå på aktivitetsmonitor og sjekk.
Gjest snyball Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Har du programmer kjørende i bakgrunnen? Gå på aktivitetsmonitor og sjekk. Hvor finner jeg det?
Gjest snyball Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Jeg fant det Men hvordan skal jeg tolke det programmet?
Gjest BabyBlue Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Jeg fant det Men hvordan skal jeg tolke det programmet? Nå er jeg også helt grønn da jeg nettopp fikk ny mac, men du kan markere programmene og trykke avslutt prosess eller noe. Fant en link på google som sendte meg dit, men husker ikke hva jeg gjorde for å stoppe vifta
Gjest snyball Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 Nå er jeg også helt grønn da jeg nettopp fikk ny mac, men du kan markere programmene og trykke avslutt prosess eller noe. Fant en link på google som sendte meg dit, men husker ikke hva jeg gjorde for å stoppe vifta Takk for hjelp! Skjønner ikke hva halvparten av disse programmene er for noe en gang, så får bare prøve meg litt fram
OneLove Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 (endret) Sorter på %CPU ved å klikke på teksten og ha på "alle prosesser" som vist under. Hvis noen bruker veldig mye CPU uten grunn, kan du prøve å avslutte prosessen. Hvis det ikke virker som det er noen prosesser som kjører hardt, er det nok maskinvareproblem med vifter. Ta den da med til forhandleren. Endret 7. april 2013 av OneLove
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #8 Skrevet 7. april 2013 Har du programmer kjørende i bakgrunnen? Gå på aktivitetsmonitor og sjekk. Hvor finner man det? Anonym poster: 4755af014f927278b33ceedd820f5f2e
Gjest snyball Skrevet 7. april 2013 #9 Skrevet 7. april 2013 Sorter på %CPU ved å klikke på teksten og ha på "alle prosesser" som vist under. Hvis noen bruker veldig mye CPU uten grunn, kan du prøve å avslutte prosessen. Hvis det ikke virker som det er noen prosesser som kjører hardt, er det nok maskinvareproblem med vifter. Ta den da med til forhandleren. Takk:)
Gjest snyball Skrevet 7. april 2013 #10 Skrevet 7. april 2013 Hvor finner man det? Anonym poster: 4755af014f927278b33ceedd820f5f2e Det er bare å søke på det, så kommer det opp
Gjest BabyBlue Skrevet 7. april 2013 #11 Skrevet 7. april 2013 Vet ikke om du har ny eller gammel mac, men jeg finner det på launchpad også inne på "annet" som mappen så fint er navngitt.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #12 Skrevet 8. april 2013 Vet ikke om du har ny eller gammel mac, men jeg finner det på launchpad også inne på "annet" som mappen så fint er navngitt. Gammel mac. Finner ikke launchpad en gang jeg :/ Anonym poster: 4755af014f927278b33ceedd820f5f2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå