Gjest anonym Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Jeg begynte nylig å se igjen en jeg hadde en pause/brudd med i noen måneder. Tidligere har jeg hatt problemer med tilliten til han, bl.a pga løgner. Vi har hatt det veldig fint, inntil igår, og jeg sitter her med mange spørsmål , igjen. Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg å nøste her. Han var hos meg fra fredag til lørdag. På ettermiddagen sa han at han skulle kjapt hjem å hente noe, bl.a lader til mobilen sin , og noen andre greier. Han skulle være kjapp, bruke under en time som han sa, bare hente de greiene. Planen var at vi skulle spise sammen og se film. Han skulle og kjøpe noe av maten. Så går tida, jeg gjør litt klart, handlet noe av maten selv, men hører ikke noe fra han...noe jeg synes er rart. Jeg ringer han ( ca etter to timer ), han tar den ikke. Jeg ringer flere ganger, mld han, men han er helt offline. Det går minst en time til, da er kl nærmere 22.30. Så tikker det inn ei mld, der han skriver at han måtte gjøre noe, men at han skal dra nå, dvs tar ca en time til. Jeg ble så skuffa over det hele, sa han bare kunne droppe det! Han ringte da, men jeg tok den ikke. Han ringte meg flere ganger, men jeg var så skuffa over han , så tok den ikke. Nå kunne han få smake sin egen medisin. Synes det er så respektløst av han å ikke gi meg beskjed. Hadde han gitt meg beskjed, hadde det vært helt annerledes. Han ble bare "borte" , jeg ante ikke om han kom eller ikke. Han ødela hele kvelden. Jeg sa at jeg legger klærne hans ute, så får han hente de om han vil eller ikke, men at jeg ville være alene den natta pga hans respektløse oppførsel. Han vet og tidligere at jeg ikke tolererer for mye sånt, da han har vært endel sånn før, men fått dosen min. Plutselig ringte det på kl. 00.30, jeg ventet lenge, ville ikke åpne, åpnet omsider, men var så lei meg at jeg begynte å gråte og var sint på han. Han viste ingen tegn på anger, tvert imot, var liksom min feil...jeg overreagerte osv..Så begynte vi å krangle, og han dro i sinne! Akkurat som han liker å sabotere når vi har det bra, det er så vond følelse..at han føkker til avtaler... Så en ting til : han glemte igjen jobbmobilen sin da jeg ventet på han og han var hjemme . Det ringte en kamerat av han, derfor oppdaget jeg telefonen. Pga hele situasjonen, og at jeg tidligere har tatt han i å lyve, ja ikke har nok tillit til han, så jeg litt på noen mld, bl.a de han hadde sendt. Der stod det på ei av mld til en kamerat at "det går bra på jobben og at kjerring får ikke nok metervare". Dette skrev han bare noen dager før han kontaktet meg igjen etter pausen/bruddet. Han har hele tiden sagt han ikke har sett andre. Hva tenker andre om mld han sendte ? Jeg er så skuffa over han!
Gjest Ts Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Kan og nevne at det har virket som om han er veldig seriøs med meg. Sa tidligere på dagen at han ville flytte sammen med meg.
Miller Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Det er ikke noe å nøste opp i. Han behandler deg som dritt, og kommer til å fortsette med det selv om han er seriøs og dere flytter sammen. 12
Gjest Ts Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Det er ikke noe å nøste opp i. Han behandler deg som dritt, og kommer til å fortsette med det selv om han er seriøs og dere flytter sammen. Hvordan tolker du mld han sendte kameraten?
Strixvaria Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 (endret) Dette er dødfødt. Han holder deg på gress, og er virkelig ikke verdt energien og bekymringene. Bli ferdig med fyren og move on - han bryr seg ikke, og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange kvinner (og sikkert menn også) frivillig utsetter seg for folk som lyver og lager drama i forhold; tror dere at dere på magisk vis skal kunne 'omvende' dem, eller at de vil 'forandre seg for meg, for h*n eeeelsker meg', eller noe sånt? Sorry, sånn fungerer det ikke i virkeligheten. Du kan klare bedre enn det her. Endret 7. april 2013 av Strixvaria 6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 ja han bryr seg helt klart ikke om dine følelser. er du sikker på at han ikke ser andre damer? det virker jo som han synes det er greit å ha deg å ha sex med på kvelden selv om han egentlig hadde andre planer den dagen dere skulle bruke sammen. Anonym poster: 0c698a78fc226b1566b7501ec5676d1b
Sensi Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 Vet du..jeg skjønner at du ble lei deg. Dritt med sånne menn. Meldingen tolker jeg som flåseprat til kompis og at han holdt på med en dame. Vil tro hun maste på å være sammen med han og at han unnskylder seg til kompisen med at hun vil ha sex og derfor er opptatt. Var jeg deg ville jeg ikke brukt en kalori mer på han. Han er en dust som bare er ute etter selskap når det passer han. Slitsomt for deg og ikke slik det skal være. Synd du åpna opp døra for han den kvelden. Hadde svidd j....for han om du ikke hadde gjort det. Mitt råd: glem han helt! 2
Gjest Ts Skrevet 7. april 2013 #8 Skrevet 7. april 2013 Ts her : Takk for svar! Jeg hadde ikke sex med han. Jeg var veldig sint og lei meg. Han kom kanskje fordi jeg sa jeg la klærne hans ute, og at jeg hadde jobbmobilen med den mld, var derfor jeg tok opp døra, så han kunne hente mobilen ( og klærne hans, hadde ikke lagt dem ut, bare truet med det..) Vi har mld med hverandre idag, der han mener at : "jeg må lære meg å håndtere tidsforsyvelser litt mer profesjonelt, at jeg er helt i trassalder avdelingen", m.a.o : han tar ikke noen selvkritikk. Han sier og at mld til kompisen var ein fleip. Jeg sier han må skaffe meg bevis på det, da jeg har fått nok løgner av han før. Dette var jo ei mld han sendte en kamerat før vi møttes igjen etter flere mnd, men siden han sa at han ikke hadde sett andre, viser det jo at han lyver.. Bør jeg kreve bevis? Han sier at det er bare meg han er glad i når jeg skriver sinte ord til han nå... Vanskelig situasjon, da vi har hatt det veldig bra også. Føler han har sterke følelser for meg, men klarer ikke når han er sånn..Vondt at han dro i sinne når han så jeg var ute av meg..
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #9 Skrevet 7. april 2013 Han legger skylden over på deg, og du vurderer å ta han tilbake??? Du kommer ikke til å få bevis på at den meldingen var fleip, hvordan skal han bevise det? Dessverre så høres det ut som han er en av de som sier; "se hva du fikk meg til å gjøre nå", det er din feil at han reagerer på den måten han gjør.............. Tror ikke han kommer til å forandre seg, da må du få bevis på at han angrer og at han vil ha deg, ikke unnskyldninger og beskyldninger. Anonym poster: 3dff753aab697afc9ba0e86cc48b32bc 8
Gjest Ts Skrevet 7. april 2013 #10 Skrevet 7. april 2013 Han legger skylden over på deg, og du vurderer å ta han tilbake??? Du kommer ikke til å få bevis på at den meldingen var fleip, hvordan skal han bevise det? Dessverre så høres det ut som han er en av de som sier; "se hva du fikk meg til å gjøre nå", det er din feil at han reagerer på den måten han gjør.............. Tror ikke han kommer til å forandre seg, da må du få bevis på at han angrer og at han vil ha deg, ikke unnskyldninger og beskyldninger. Anonym poster: 3dff753aab697afc9ba0e86cc48b32bc Han ringte meg og beklaget seg, sa han vil jobbe med seg selv. Sa han ser i ettertid at det var dårlig av han, og at han ikke slukke dratt hjem i det hele tatt...Tror han skjønner at jeg holder på å sette kroken på døra. Hvordan kan jeg få han til å jobbe med seg selv?
Gjest Ts Skrevet 7. april 2013 #11 Skrevet 7. april 2013 Han ringte meg og beklaget seg, sa han vil jobbe med seg selv. Sa han ser i ettertid at det var dårlig av han, og at han ikke slukke dratt hjem i det hele tatt...Tror han skjønner at jeg holder på å sette kroken på døra. Hvordan kan jeg få han til å jobbe med seg selv? Mente å skrive at han sa han ikke skulle dratt hjem i det hele tatt...Sier han vil jobbe med seg selv, men at jeg må hjelpe han..hvordan kan jeg hjelpe han med det? ts
Sugar&Spice Skrevet 7. april 2013 #12 Skrevet 7. april 2013 Han ringte meg og beklaget seg, sa han vil jobbe med seg selv. Sa han ser i ettertid at det var dårlig av han, og at han ikke slukke dratt hjem i det hele tatt...Tror han skjønner at jeg holder på å sette kroken på døra. Hvordan kan jeg få han til å jobbe med seg selv? Du kan ikke få han til å gjøre det. Det må han gjøre selv, på eget initiativ og eget ønske. Ellers høres denne fyren ut som en komplett iddiot, og jeg ville dumpet han snarest. For ditt eget beste. 7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #13 Skrevet 7. april 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=731894 Anonym poster: 66434352351101d467ef7610fe13c093
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #14 Skrevet 7. april 2013 Du, dette høres veldig kjent ut, og det stemmer godt med uttrykk han bruker og strømløs mobil på lørdag. Bor dere ca midt i landet? Anonym poster: 9e5f4da05689195dfebd9fca5ae77f0f
Gjest Ts Skrevet 7. april 2013 #15 Skrevet 7. april 2013 Du, dette høres veldig kjent ut, og det stemmer godt med uttrykk han bruker og strømløs mobil på lørdag. Bor dere ca midt i landet? Anonym poster: 9e5f4da05689195dfebd9fca5ae77f0f Jeg svarer ikke på det. Hvis du har råd å komme med, hadde det vært til hjelp.
Gjest Ts Skrevet 7. april 2013 #16 Skrevet 7. april 2013 Du kan ikke få han til å gjøre det. Det må han gjøre selv, på eget initiativ og eget ønske. Ellers høres denne fyren ut som en komplett iddiot, og jeg ville dumpet han snarest. For ditt eget beste. Han sier han vil forandre den delen i seg selv, men hvordan kan han gjøre det?
Gjest Ts Skrevet 7. april 2013 #17 Skrevet 7. april 2013 Er det noen som har erfaringer der noen som har sagt at de vil forandre seg selv, har gjort det, og i tilfellet : hvordan gjorde de det?
momo Skrevet 7. april 2013 #18 Skrevet 7. april 2013 Det høres veldig likt ut som ex`n min. Han viste liten respekt for meg og min tid. Men han sa han elsket meg, aldri hadde følt noe så sterkt i sitt liv, det skulle være han og meg resten av livet. Da det var bra, var det bare fantastisk. Og han skulle alltid skjerpe seg, ba alltid om unnskyldning, gråt og var lei seg. Men skjerpet seg bare kort tid, så var det tilbake til å ikke respektere meg. Han endret seg ikke. Og jeg valgte å gå min vei, det har vært utrolig tøft. Men jeg vet jeg har gjort det rette valget. For jeg kunne ikke forandre han. Og så lenge jeg tilga han, tok han tilbake, ville han ihvertfall ikke endre seg. 2
Gjest Ts Skrevet 7. april 2013 #19 Skrevet 7. april 2013 Det høres veldig likt ut som ex`n min. Han viste liten respekt for meg og min tid. Men han sa han elsket meg, aldri hadde følt noe så sterkt i sitt liv, det skulle være han og meg resten av livet. Da det var bra, var det bare fantastisk. Og han skulle alltid skjerpe seg, ba alltid om unnskyldning, gråt og var lei seg. Men skjerpet seg bare kort tid, så var det tilbake til å ikke respektere meg. Han endret seg ikke. Og jeg valgte å gå min vei, det har vært utrolig tøft. Men jeg vet jeg har gjort det rette valget. For jeg kunne ikke forandre han. Og så lenge jeg tilga han, tok han tilbake, ville han ihvertfall ikke endre seg. Takk for svaret ditt, du ser ut til å skjønne. Føler og vi har en "spesiell greie", og vet at han har sterke følelser for meg, viser det når vi er sammen. Er det lenge siden det ble slutt mellom dere? Kunne du gjort noe annerledes, gitt han et ultimatium? "Min" sier han vil jobbe med seg selv, gjorde din det? Kan jeg foreslå noe konkret han må gjøre hvis han vil fortsette å se meg? F.eks terapi/psykolog eller noe? Jeg er ganske streng med han, har gitt han mye motstand. Vet du om eksen din fortsatt er sånn? Har dere kontakt idag?
momo Skrevet 7. april 2013 #20 Skrevet 7. april 2013 Jeg gjorde det jo slutt med han en gang som ultimatum, og da skjerpet han seg vel i omtrent 3 mnd. Men så var det tilbake igjen. Jeg og var veldig streng med han, satte krav. Jeg krevde aldri psykolog eller noe sånn. Jeg tror ikke jeg kunne gjort noe annerledes. Tror han bare er sånn, og han var ikke villig nok til å endre seg. Men sa sefølgelig alt det rette, for å beholde meg. Det ble slutt for litt over 1 år siden, har ikke hatt noe kontakt de siste 9 mnd, og ut ifra det jeg vet, har han ikke endret seg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå