Gjest Gjest Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Jeg har vært forelsket i en fyr i lengre tid. Vi hadde et veldig nært forhold, og var sammen uten å være sammen, hvis dere forstår. For meg var han kjæresten min, og han kalte meg sin. Så ble det masse rot fordi han påsto han ikke hadde følelser for meg, og endte opp med å date to damer uten å informere meg. Det fant jeg ut i etterkant. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Vennene mine sier jeg må slutte å ha noe med han å gjøre. Men jeg klarer det ikke. Jeg prøver å holde det vennskapelig, men det går også på kjøret. Jeg har enda et håp om at han skal snu om. Men samtidig klarer jeg ikke å stole på han fordi jeg vet han lyger om alt. Jeg har åpenbart kommet i en ond sirkel. Kan jeg løse dette uten å kutte han ut helt?
Karenina Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Hvorfor vil du holde ham i livet ditt når han lyver og sårer deg? Slik jeg ser det burde du lytte til venninnene dine og glemme ham, da har du sjansen til å gå med hodet høyt hevet. 1
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Traff han i forrigårs, da kom han med kommentarer om at jeg luktet og hadde lagt på meg. Veldig sårende. Likevel tenkte jeg ikke på det før etterpå, for jeg var gla han ville treffe meg... Jeg er gla i han. Jeg snakker med han nesten hver dag. Jeg tenker han er gla i meg også, og at han vil innse hva jeg betyr for han til slutt.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Traff han i forrigårs, da kom han med kommentarer om at jeg luktet og hadde lagt på meg. Veldig sårende. Likevel tenkte jeg ikke på det før etterpå, for jeg var gla han ville treffe meg... Jeg er gla i han. Jeg snakker med han nesten hver dag. Jeg tenker han er gla i meg også, og at han vil innse hva jeg betyr for han til slutt.
Gjest Violetta Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 La ham være og finn en som er glad i deg slik du fortjener. 1
Gjest ugh Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 Traff han i forrigårs, da kom han med kommentarer om at jeg luktet og hadde lagt på meg. Veldig sårende. Likevel tenkte jeg ikke på det før etterpå, for jeg var gla han ville treffe meg... Jeg er gla i han. Jeg snakker med han nesten hver dag. Jeg tenker han er gla i meg også, og at han vil innse hva jeg betyr for han til slutt. Seriøst? Get rid
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 Seriøst? Get rid Det er liksom ikke bare så lett.. man har jo hatt mange gode stunder sammen, der han har åpnet seg for meg. Eller bare den hverdagslige praten.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2013 #8 Skrevet 7. april 2013 ..beklager, jeg virker kanskje patetisk..:/
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #9 Skrevet 7. april 2013 Det er liksom ikke bare så lett.. man har jo hatt mange gode stunder sammen, der han har åpnet seg for meg. Eller bare den hverdagslige praten. Så hvorfor oppretter du en tråd her inne når du ikke vil kvitte deg med han? Noe ethvert menneske med selvrespekt ville gjort.. Anonym poster: feacebf5d21a36a91811cd181fea3d58 1
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2013 #10 Skrevet 7. april 2013 Så hvorfor oppretter du en tråd her inne når du ikke vil kvitte deg med han? Noe ethvert menneske med selvrespekt ville gjort.. Anonym poster: feacebf5d21a36a91811cd181fea3d58 Jeg ønsker å poengtere at ting er ikke svart hvitt, derfor skrev jeg det. På en side ønsker jeg at han skal dra dit peppern gror, på den andre siden; at jeg savner han og at vil at han skal savne meg også.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #11 Skrevet 7. april 2013 jeg tenker at du er nok en veldig usikker person som ikke tror du kan få bedre? og at du derfor lar han behandle deg som dritt hver gang dere møtes bare fordi du tror du tror du ikke fortjener noe Anonym poster: 1c66eca20bc17481cd9cec35959c0e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå