GLORIA 82 Skrevet 5. april 2004 #22 Skrevet 5. april 2004 nå er jeg sikkert helt ute her..., men hva skal dere bruke de albumene til ? Fine album altså dere nevnte gjestebok?? eller bildene etter bryllupet??? Fortsatt god kveld 8)
Arwen Skrevet 5. april 2004 #23 Skrevet 5. april 2004 Albumet er til bilder, tenkte å ha engangskamera bilder i det jeg har bestilt herfra. Gjestebok har jeg også bestillt (i samme design) Den skal gjestene skrive i i bryllupet.
GLORIA 82 Skrevet 6. april 2004 #24 Skrevet 6. april 2004 Gjestebok ja, ikke dumt 8) Den ligge rda fremme i bryllupet da, så folk bare kan skrive i vei?? Mye som er kjekt ja, som en ikke tenker på selv
Arwen Skrevet 6. april 2004 #25 Skrevet 6. april 2004 Gjesteboka ligger bare fremme. Vi skal gså sørges for at vår blir sendt rundt litt sent på kvelden. Sikkert mange morsomme hilsner som dukker opp. I min forlovers bryllup skrev jeg og en annen jente vi reiste sammen med dikt litt langt utpå kvelden. Ikke så veldig bra, men en av de mest orginale hilsnene inni der. (synes vi selv da )
Gjest MrsL Skrevet 6. april 2004 #26 Skrevet 6. april 2004 Arwen skrev: Albumet er til bilder, tenkte å ha engangskamera bilder i det jeg har bestilt herfra. Gjestebok har jeg også bestillt (i samme design) Den skal gjestene skrive i i bryllupet. Gjesteboka ligger bare fremme. Vi skal gså sørges for at vår blir sendt rundt litt sent på kvelden. Sikkert mange morsomme hilsner som dukker opp. :enig_animasjon:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå