Arwen Skrevet 29. mars 2004 #1 Del Skrevet 29. mars 2004 Vi pleier å sitte å småfnise når disse katalogene med ting man bare må ha kommer i posten. Mange artige ting som f. eks gebissfeste, speil på rull, sminkekofferter med alt du måtte trenge av friske farger, værkatter og smarte damesko fanger vår interesse. Men i dag må jeg si at jeg ble litt forferdet. På side 12 finner vi nemlig tisseflasken Amadeus. :o Av alle ubrukelige ting er dette det ekleste jeg har sett noen gang. I beskrivelsen står det bla. annet Tisseflasken Amadeus gjør nattelivet bedre. Når nattens behov melder seg er det bare å lette litt på dyna og hente frem Amadeus - på få sekunder har du kvittet deg med overskuddet og kan sove videre -HERLIG! Noe så utrolig motbydelig og uhygienisk. Hvem i alle dager er det som kjøper slike ting? Jeg er både :o og og og :klø: på en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2004 #2 Del Skrevet 29. mars 2004 Kan du ikke sitere hele den annonsen Arwen. Den er helt utrolig! Vi har ikke fått katalogen ennå, men jeg leste denne annonsen forrige gang. Synes å huske at resten av teksten var nærmest poetisk og hysterisk morsom Skjønner jo at enkelte mennesker kan trenge tisseflaske, men da får de vel det tilpasset hos en helseutstyrsforretning, og ikke hos Nytt og nyttig. Hilsen Lampeskjermen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 29. mars 2004 #3 Del Skrevet 29. mars 2004 Hva med gamle mennesker som bor hjemme, men nå ha hjelp ut av sengen? Da må jo en tisseflaske være bedre enn en bleie? Sånne flasker er i brukes av mange menn på sykehjem rundt omkring. Uhygienisk er det jo selvsagt hvis de ikke blir skikkelig rengjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 29. mars 2004 Selvfølgelig er det noen som trenger lignende hjelpemidler, det var teksten som var hysterisk. Er du lei av å ligge våken i lange tider etter å ha måttet ut av senga på "tissetur"? Kanskje var resultatet bare 5 dråper - men våken ble du - altfor våken. Tisseflasken Amadeus gjør nattelivet ditt bedre - om morgenen vil du våkne uthvilt, glad og full av overskudd. Når nattens behov melder seg er det bare å lette litt på dyna og hente frem Amadeus - på få sekunder har du kvittet deg med overskuddet og kan sove videre -HERLIG! (med litt trening trenger du ikke en gang å åpne øynene) "Mannfolk" spør oss ofte på telefonen om åpningen er "stor nok" - slapp av, den er mer enn stor nok - hele 5,5 cm i diameter og så rommer flasken 800 ml. AMADEUS er laget i hygienisk kunsstoff, leveres med egen "kvinne-innsats" (trakt) og lokk som søreger for å holde lukten inne. Ideel også på reise, i bilden og for pleietrengende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 29. mars 2004 #5 Del Skrevet 29. mars 2004 Haha, den annonsen puttet jeg i russeavisa da jeg var redaktør. Fant ut at det måtte være perfekt for fulle russejenter som måtte sååå tisse, men ikke ville finne seg en busk! Tror jeg brukte et argument om at man kunne spleise seg imellom i en russebil. Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 30. mars 2004 smart, at ikke jeg tenkte på det for alle de årene siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå