Gjest LilleMy Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Kjære alle kg-damer... Dette er litt langt, men jeg håper dere har tid til å lese det og gi meg råd allikevel, for nå er jeg rimelig rådvill her. Jeg har nemlig opplevd det jeg hadde håpet på at jeg aldri skulle bli nødt til å oppleve... Jeg har funnet ut at samboeren min, og far til mitt kommende barn, holder på med ei annen dame. Det hele startet for noen måneder siden. Vi var på hytta, og møtte på noen venner av familien til samboeren min som har hytte i nærheten av oss. De ble med tilbake på hytta vår, og det ble tatt noen øl og drukket en del vin. Avtalte at vi skulle ta oss en tur ned i sentrum senere på kvelden, og samboeren min fikk nummeret til denne damen og skulle ta kontakt senere etter at alle hadde spist middag. Senere på kvelden dro vi en tur ut, og jeg kjørte, siden jeg jo er gravid. Det var en helt ålreit kveld, og jeg tenkte ikke noe mer over den saken. Dette er nå et par måneder siden. Ukne gikk, og vi var på hytta omtrent hver helg. Da jeg imidlertid begynte å lure, var da vi ikke kunne være en eneste helg på hytta uten at denne dama dukket opp, tilsynelatende bare for å ha det hyggelig og prate og drikke vin. Samboeren min sa det var hyggelig med selskap, men jeg er jo ikke dum....... Jeg så de lange blikkene de sendte hverandre, smilene, benflørtingen under bordet som de trodde jeg ikke la merke til......... Sa ingen ting, men jeg tok med meg bikkja og gravidhormonene mine ut på flere turer hvor jeg kunne sitte i lange stunder og gråte helt ukontrollert. Ufattelig vondt, var det. Senere la jeg merke til at han fikk masse sms'er. Snek til meg telefonen hans ved et par anledninger, men den var helt "clean", han slettet alle spor. Men magefølelsen min sa meg at her var det noe fryktelig galt. Jeg hadde ikke trodd at han skulle legge seg langflat etter denne jenta, siden hun er tidlig i 20årene og han er i midten av 30årene, men der tok jeg feil. Så jeg bestemte meg for å starte litt detektivarbeid. Logget meg på med hans nummer (han bruker samme passord over alt) på mobiloperatøren hans sin hjemmeside, og der kunne jeg sjekke samtalespesifikasjon og hvem han hadde sendt sms til, og når de var sendt. Der så jeg at det stort sett var denne dama han sendte meldinger til.... Da kjente jeg hjertet mitt sank litt. Samboeren min jobber turnus, dvs noen døgn per uke, hvor han ikke er hjemme. Det er i løpet av disse døgnene han ringer og sender meldinger med henne, aldri mens han er hjemme eller sammen med meg. Da begynte varsellampene i hodet mitt å blinke for alvor... Jeg så jo hvem han sendte til og når, men jeg ante jo ikke innholdet. Klarte ikke å slutte å tenke på dette, mulig jeg er paranoid og overhysterisk, men dette plaget meg så innmari at jeg nesten ikke fungerte i dagliglivet. Turte ikke å konfrontere ham med det heller, siden jeg jo faktisk hadde sneket til meg denne informasjonen. Jeg har jo på en måte gjort noe galt jeg og, da......... Og denne følelsen ga seg ikke. Tankene mine var svarte, jeg lå våken om natta og hadde det utrolig vondt, jeg var så lei meg og urolig for at de to skulle ha noe på gang. Så i dag bestemte jeg meg... Samboeren min er ute på byen, han sa han skulle til en kamerat, og jeg kjørte ham dit i kveld. Vil jo ikke være "den kjipe, gravide dama" som ikke lar ham få lov til noen ting. På vei til denne kameraten begynte han med "du trenger ikke hente meg hvis du er veldig trøtt og sliten"... "Jeg vet hvor sliten du er, så jeg kan sove hos kameraten min eller hos faren min".... "Skal jeg la være å ringe deg så ikke jeg vekker deg i natt?" Osv..... Jeg skjønte jo med en gang at han ikke har tenkt seg hjem i natt..... Og det ble dråpen for min del. Jeg satte ham av, sa han skulle kose seg masse i kveld og ga ham et kyss. I bilen på vei hjem fikk jeg nesten panikk. Jeg MÅTTE VITE hva det egentlig er som foregår. Så jeg tok tvilling-sim-kortet han har som sitter i bilen hans (han har telefon integrert i bilen) og satte den i en gammel telefon jeg hadde liggende. Da raste det inn med meldinger (sms blir jo sendt til begge simkortene). Jeg får jo ikke sett hva det er han skriver, men jeg får jo lest alle innkommende smser fra de siste par ukene. Og der ble visst alle mine mistanker bekreftet. Han har flørtet villt med denne jenta.... Og skrytt til kameraten sin om det i tillegg! Fra denne jenta har det kommet sms'er som "vi kan jo ikke gå bak *mitt navn* sin rygg" "står på alle fire, men du er jo ikke her" "jeg trekker meg ikke, men du bør vel kanskje trekke deg siden du skal bli pappa" "jeg har vel bevist at jeg ikke bare har det i kjeften" "hehe, så du er ikke fornøyd?" "det går bra, vi må bare prøve å være stille" "ja, jeg er alene, kan snike deg inn hvis vi er stille" "si ifra når du er utenfor" Disse, med fler, ble sendt om natten de nettene han var på jobb. Det er vel åpenbart at han har vært og hatt seg med henne, de meldingene han har mottatt senere tyder mer enn helt klart på det.... Det kom blant annet en meld hvor det stod "må bare si det, jeg er sammen med *guttenavn*, og han må ikke få vite hva som har skjedd mellom oss" Det verste var at dagen etterpå var vi på ultralyd for første gang og fikk se babyen vår... Vi fikk vite kjønn og alt, og han satt der og smilte som om alt var normalt, enda han hadde vært og pult hu hora natten før! Jeg blir kvalm! Og nå sitter jeg altså her hjemme alene mens han er på byen, og får kopier av de meldingene han mottar siden jeg fortsatt har simkortet hans i den gamle telefonen. "Vi møtes på *utestedets navn* rundt tolv, nach med dere!" "jeg står innerst, ved doene!" Er meldinger han har mottatt fra denne jenta i natt. Nå sist kom det tikkende inn en melding hvor det stod "jeg skal pule" på. Vet virkelig ikke hva jeg skal tro eller hva jeg skal gjøre nå....... Er bare helt satt ut. Kjenner hjertet pumper fortere og hardere jo mer jeg tenker på det, og nå trenger jeg virkelig gode råd fra dere...... Skal jeg bare se det ann, og fortsette "overvåkningen"? Skal jeg konfrontere ham, og dermed avsløre meg selv med at jeg har fulgt med på telefonen hans? Skal jeg prate med jenta? Hun er jo hos oss hver gang vi er på hytta, og har prata masse om at jeg bare må si ifra hvis jeg trenger barnevakt både til barnet jeg allerede har, og den kommende babyen... Hun har lagt meg til på face og prøver å være såååå venninne, men jeg kjenner nå at jeg blir kvalm av tanken på å ha henne i nærheten, og jeg vil i alle fall ikke at hun skal ha noe med barna mine å gjøre! Hvis ikke jeg gjør noe, blir jeg jo nødt til å måtte forholde meg til henne framover.............. Hjelp meg, kjære kg-damer! Hva ville dere gjort?
challenger Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Huff, det må være utrolig vondt:/ Det sier seg vel selv at han ikke er noe å samle på?! 11
Gjest gjest Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Ettersom du vet navnet på utestedet, så stikker du bort dit og tar dem på fersken NÅ!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Uff, stakkars deg. Jeg forstår så innmari godt den følelsen du sitter med, der hjertet pumper vilt :/ Jeg vet rett og slett ikke hva jeg hadde gjort i en slik situasjon. Om du ikke vil "innrømme" hva du har gjort, kan du jo bare si at du har merket det som du har på hytta og spørre om det er noe der? Så kan du se hva du gjør videre ut ifra hva han svarer.. Jeg synes så synd i deg! Du fortjener bedre Anonym poster: b90e554ea012e8ac9e30dcfe3b4c9595 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Kjære kjære kjære kjæreste deg......... Du fortjener så utrolig mye mer, så mye bedre, er det dette livet du hadde sett for deg? Fortjener du dette? Se hva han gjør mot deg.... Se hva han skjuler... Han er ikke verdt deg, ikke en cm av deg. Anonym poster: 38b9d1be94ea243d4da3f78479bfb8c1 10
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 Jeg hadde dratt til utestedet og overvåket dem, sjekket om de dro sammen og fulgt etter hjem til henne for å buste dem der! Hadde ventet til de hadde gått inn for å ringe på til hun lukket opp og bust inn, eventuelt sittet utenfor døren hennes helt til han skal hjem. Hadde også ringt han først slik at han har sjansen til å si hvor han skal, slik at han ikke kan si senere at han bare sov der osv. Da vet han at han er busta! Om du så ikke vil dra til utesteedet, så kjør til huset hennes (hvis du vet de kommer til å dra dit). Sørg for å få busta han ordentlig slik at han ikke har mulighet for å prøve å ro seg unna etterpå. Jævla drittsekk!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 Samme gjest som rett over igjen. I det minste, hvis du ikke drar for å buste dem, så ring han og si at du kommer å henter han! Ikke gjør dette lett for han!
For the ladies Skrevet 7. april 2013 #8 Skrevet 7. april 2013 (endret) Hadde satt meg ned med han og sagt at det kansje er på tide å finne en annet plass å bo da det tydligvis ikke fungerer med oss, og at han kan slutte å fordi det er over og vi må finne ut hvordan vi skal gjør det i forhold til barnet som snart kommer. Start med det og så er det bare å finne ut hvordan det praktiske skal være, er ikke noe å vurdere å beholde det forholdet. Han har bevisst innledet et forhold med en elsker og da er det ikke noe hensikt å være med han lenger. Når det er respekten han viser deg, så har han jo tydelig vist at han ikke er på nivå med deg og verdi ditt selskap. Hadde jeg vært faren din hadde han fått en solid runde med juling i tillegg. Han er ikke en mann men en gutt, og regner med du ønsker å ha en mann å oppdra barnet ditt sammen med samt noen som behandler deg slik du fortjener å bli behandlet. BTW : Ikke noe hensikt med å "buste" noen og skape en konfrontasjon, vis at du er det større mennesket og ta ditt valg og stå ved det. Skaper du en konfrontasjon så senker du deg bare ned på hans nivå. Endret 7. april 2013 av For the ladies 27
Sparks Skrevet 7. april 2013 #9 Skrevet 7. april 2013 Hadde jeg vært deg altså..... hadde nesten løpt til utestedet, tatt dem på fersken og klapset til dem begge. Uansett! For en drittsekk. Han fortjener deg ikke, og det tror jeg du har skjønt for lengst. Sender ut en klem i din vei 1
Dove Skrevet 7. april 2013 #10 Skrevet 7. april 2013 Jeg tror jeg ville konfrontert ham, åpenbart var det all grunn til mistanke. Men hva vet jeg... Vil bare sende deg en kjempeklem, dette må være så vondt! Føler så med deg, dette fortjener du virkelig ikke. Har opplevd noe lignende med eksen, og kjenner så godt til klumpen i magen. :S
HHH Skrevet 7. april 2013 #11 Skrevet 7. april 2013 Huff huff huff, dette skulle du ha sluppet å måtte gjennomgå, høres ulidelig ut å skulle følge med på at han er utro. Og du har hele veien hatt grunn til misstanke. Mistanken startet ikke med at du snoket, den startet jo når du så deres åpenlyse flørt. Så synes ikke du har gjort noe galt. Du har gjort det du kunne gjøre for å finne ut av dette, og det handler jo faktisk også om et barn som skal komme til verden, klart man sjekker sms osv, når man merker at noe er veldig utenom det vanlige. Synes du nr. 1. skal trekke ut det simkortet, ikke pin deg selv mer med disse meldingene nå. nr. 2. ring han og si du vet hva han driver med,du trenger ikke si hvordan du vet det eller noe, men at du vet det. Synes du skal stoppe dette nå, så du slipper å pine deg igjennom dette denne natten. Han får se å komme seg vekk fra denne kåte dama i natt. Kanskje du har en mor, søster eller venninne (eller far eller bror for den saks skyld) du kan sove hos i natt? nr. 3. han er ikke noe å spare på. selvom du sikkert elsker han og skal ha et barn med han, så er dette utilgivelig synes jeg. + du er gravid, prøv å skjerm deg selv mest mulig for alt dette stresset, la noen hjelpe deg litt nå (familie eller venner) 8
HHH Skrevet 7. april 2013 #12 Skrevet 7. april 2013 veldig stor klem fra meg også, fikk ordentlig vondt av deg!! 2
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2013 #13 Skrevet 7. april 2013 Kan du lage en kortere versjon please, jeg liker ikke å lese så mye.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2013 #14 Skrevet 7. april 2013 Kan du lage en kortere versjon please, jeg liker ikke å lese så mye. For en merkelig forespørsel. Du vil ikke lese teksten men du er såpass nyssgjerrig på hva som står, at du ber Ts skrive en spesial versjon til deg? Man må ikke lese og svare i alle tråder her inne, hvis det er noe som ikke passer en.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #15 Skrevet 7. april 2013 Pakk tingene hans neste gang han er på jobb, og sett koffertene i hagen.. Eller at du bare forsvinner på "mystisk" vis for han. Jeg regner nesten med at han tar hintet da om hva du vet. Stakkars deg :/ Fy fader for en idiot dette pungdyret er! Anonym poster: e98952d29143bb35ff6cdc556dfc3740 3
Gjest LineaAlba Skrevet 7. april 2013 #16 Skrevet 7. april 2013 Dette var trist lesning. Hvis jeg var deg ville jeg dratt hjem til foreldrene mine og blitt der en stund. Du trenger trøst og støtte! 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #17 Skrevet 7. april 2013 Det er lov å dra en hvit løgn og si at ei venninne av deg så dem sammen på utestedet, og at han dro sammen med denne jenta. Eller si at det ikke spiller noen rolle hvordan du vet det, for det er HAN som skal forklare seg, ikke du. Jeg ville forresten konfrontert dem i det sekundet jeg så dem benflørte under bordet på hytta, jeg lurer på om du ikke trenger å stå mer opp for deg selv TS og vise folk at du ikke finner deg i bullshit? Du har jo visst om dette leeenge nå, og latt han holde på som han vil :/ Anonym poster: afcfb3d9e2206bf19cc7237b0857bd08 6
Suss81 Skrevet 7. april 2013 #19 Skrevet 7. april 2013 Dra til moren din og bli der. Heng en lapp på døra:" Du vet hvorfor jeg har dratt." Om han spør hvordan du vit det så si du har felles venner med denne dama som hun har skryte til og at de har fortalt deg hva som skjer pga samvittighetskvaler ifft ungen så slipper du å buste deg selv.. Føler med deg TS, må være helt grusomt 8
Miss moneypenny Skrevet 7. april 2013 #20 Skrevet 7. april 2013 Huff så grusomt. At noen kan behandle folk på den måten et for meg helt ubegripelig! Tenker på deg, og sender deg en stor klem! Håper du har fått sove noe i natt.. Så over til hva jeg ville gjort mot den utro dritten! Jeg ville latt simkortet være i telefonen, og la den ligge godt synlig, med en av meldingene oppe. Så ville jeg pakka tingene mine og dratt til en god venn/ familie, og hengt en lapp på døra.. Ville skrevet "hvis du lurer på hvor jeg er så se på telefonen som ligger på bordet". Også ville jeg latt han svette som et helvete!! Lykke til uansett hva du gjør, tenker på deg 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå