Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cuddly
Skrevet

Noen som vet om denne parfymen selges i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Clean høres godt ut jeg og....Har du hørt om Clean "Sweet Layer"?

Men jeg tviler på at det kan kjøpes i Norge. Anbefale deg å lete på Ebay, jeg finner masse utenlandske parfyme der. Ellers tror jeg det er en butikk online som sender til Norge, men da må jeg leter for deg om du vil det....

Gjest Cuddly
Skrevet

Takk for svar bedhead. Så den på HQhair, og den hørtes virkelig ut som noe for meg! Elsker når ting lukter bare rent!

Men den koster jo langt over 200, og det var noen forskjellige typer, så ville jo uansett lukte før bestilling.

Men, men... da blir det vel ikke noe Clean på meg da :-(

Typisk Norge - hvis det ikke finnes her, så stopper tollsatsen oss fra å få det :evil:

Skrevet

http://search.ebay.com/ws/search/SaleSearc...26396&catref=C1

Her ser du at det var masse tester som man kan kjøpes der på Ebay, da få du prøve først. Dessvere mange sender ikke til Norge, men det kan jeg hjelper deg med hvis du er desperat! Men ikke gi deg, det hende at det VIL dukke opp enn som sender, eller kan du sender email privat til selgerne.

Da er det Makeup Alley som jeg synes er glimrende for akkurat dette...Kan swap for noe som andre parti vil ha, og da få du prøve masse som ellers hadde aldri vært aktuelt.

Lykke til! Og si i fra om jeg kan hjelpe deg! :)

Gjest Cuddly
Skrevet

Tusen takk for hjelp, BHM!

Men tror ikke jeg gidder så mye styr for den parfymen :-?

Kunne kjempegjerne likt å prøvd dem, men men...

De hørtes bare så gode ut :-(

Skrevet

:hoho:

For mye styr? Uff du skulle sett hva slags galskap jeg gjør for å få tak i ting fra utlandet. Hvis jeg må ha, da må jeg bare ha, ikke mer å gjør... :ler:

Men jeg vil gjerne hjelpe deg uansett, mora mi kommer snart ser du...Hun skal være en slags budbringer med varene mine.... :ler:

Gjest Cuddly
Skrevet

Så snill du er!

Men jeg har jo ikke lukta på noen av parfymene, så da så...

Det må jo være praktisk å ha mamma i USA, man kan vel sende "gaver" tollfritt inntill 1000 kr?

Skrevet

Ja, forstår det. Jeg har lest en del meninger om Clean og noen misliker den sterkt, så man kan aldri vet.

Det kan være praktisk ja, men ikke alltid, fordi jeg savner henne voldsomt og det er DYRT å reise. Hun liker ikke lenger å sender pakke fordi det har blitt vanvittig dyrt. Vanligvis jeg hente varene mine når faren kommer på reise hit (forretningsreiser) eller nå jeg kommer der osv.

Skrevet

Vil bare skriver her at Clean er visstnok å få tak i...hos HQ Hair!

Gjest Cuddly
Skrevet

Ja, vet det - men gidder ikke å risikere toll på noe jeg ikke vet om jeg liker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...